امام جمعه سنندج:

باید در استفاده از آب و انرژی به فکر هم‌نوعان خود باشیم

امام جمعه سنندج گفت :آب مایه حیات، توسعه و آبادانی کشور است و نقش مهمی در زندگی انسان و جانداران دارد، بنابراین صرفه‌جویی در استفاده از آن ضروری است.

 ماموستا فایق رستمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: همه وظیفه داریم از نعمت‌های خداوند به ویژه آب، درست استفاده کنیم، چراکه توسعه و عمران کشور بستگی به بهره‌گیری صحیح ما از انرژی دارد.

امما جمعه سنندج گفت: باید در بحث استفاده از آب، برق و گاز دلسوز بوده و به فکر هم‌نوعان خود باشیم، اگر نسبت به استفاده درست از نعمت‌های خدادادی بی‌توجه باشیم و قدر آن را ندانیم، به طور قطع در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

او در ادامه صحبت هایش امنیت را نعمتی مهم دانست و گفت: اگر امنیت نباشد، رفاه و توسعه هم نخواهد بود، پس باید قدردان امنیت موجود در کشورمان و زحمات نیروهای نظامی باشیم، چراکه بصیرت و جان‌فشانی نیروهای امنیتی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان و دست‌درازی آنان به کشورمان شده است.

ماموستا رستمی  می گوید: سلامتی هم نعمت بزرگی که باید قدر آن را دانست و لازم است همه به توصیه‌های پزشکان و دانشگاه علوم پزشکی عمل کنیم تا ریشه ویروس کرونا و بیماری‌هایی مثل وبا، برای همیشه در کشورمان خشکانده شود.

امما جمعه سنندج به دیدار روحانیون اهل سنت و تشیع استان با رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار، به مسائل مختلفی از جمله نماز جمعه و جماعات اشاره داشتند و بر لزوم رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم تاکید کردند.

رستمی گفت: در دیداری که با رییس‌جمهور نیز داشتیم، آیت‌الله‌ رئیسی بر تلاش برای تحقق وعده‌های دولت مبنی بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد و خواستار همکاری مردم با دولت در این زمینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.