خانلری:

صیانت از فضای مجازی باید دنبال شود

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت : صیانت از فضای مجازی باید دنبال شود، چرا که این فضا اگر رها شود برای جامعه خطرناک است.

حجت الاسلام احمد خانلری امام جمعه موقت کرمانشاه گفت : فلسفه اصلی حرکت امام حسین (ع) در کربلا زنده نگهداشتن این فریضه واجب الهی بود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: امر به معروف تنها امور فرهنگی را شامل نمی‌شود و همه حوزه‌ها را در بر می‌گیرد و هر چیزی که از نظر عقل و شرع خوب است معروف و خلاف این منکر محسوب می‌شود.

خانلری اشاره‌ای به موضوع عفاف و حجاب داشت و گفت: دولت در قضیه عفاف و حجاب به خوبی ورود کرده و امید است این اقدام بتواند در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب تاثیرگذار باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه اشاره‌ای به اهمیت تلاش در راستای سالم سازی فضای مجازی داشت و تاکید کرد: صیانت از فضای مجازی باید دنبال شود، چرا که این فضا اگر رها شود خطرناک است.

وی با اشاره به معضل بیکاری در استان، گفت: متاسفانه در این حوزه جایگاه خوبی نداریم و بر اساس اعلام مرکز آمار ایران استان کرمانشاه رتبه اول بیکاری کشور را با آمار بیکاری ۱۵ درصدی دارد.

خانلری افزود: مدیران و مسئولان ارشد و نمایندگان استان باید در راستای رفع معضل بیکاری در استان برنامه ریزی کرده تا به امیدخدا شاهد کاهشی شدن آماربیکاری در استان باشیم.

وی با بیان اینکه آمار بالای بیکاری تبعاتی مثل افزایش آمار سرقت، تخلفات اجتماعی و ... را در پی دارد، ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش مسئولین برای اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری شاهد کاهش آمار بیکاری در استان باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.