حضور ۱۴ اکیپ عملیاتی آتش‌نشانی قم در سطح شهر

مدیر عامل آتشنشانی قم از حضور۱۴ اکیپ عملیاتی در سطح شهر خبر داد و گفت: هیئت‌های عزاداری مکان برگزاری مراسم خیمه سوزی را اعلام کنند.

عباس جعفری , مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از حضور ۱۴ اکیپ عملیاتی خودرویی و موتوری سازمان آتش‌نشانی جهت برقراری ایمنی عزاداران حسینی (ع) در سطح شهر خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی از ساعت ۷ صبح امروز در محل‌های موردنظر مستقرشده و تا پایان حضور عزاداران و حرکت دسته‌های عزاداری در شام غریبان در حالت آماده‌باش هستند.

او محل استقرار نیرو‌های آتش‌نشانی را چهارراه بازار، ابتدای خیابان چهارمردان و ابتدای پل حجتیه جنب ایستگاه پلیس راهور اعلام کرد و افزود: نیرو‌های آتشنشانی همچنین در سه‌راه خورشید به سمت خیابان مصطفی خمینی، میدان مطهری، میدان آستانه، میدان سعیدی، میدان جانبازان و پارکینگ شرقی حرم مطهر مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم همچنین تأکید کرد: دو دستگاه خودروی عملیاتی به همراه ۶ آتشنشان مقابل حسینیه مقام معظم رهبری در صفاییه مستقرشده تا عزاداری و اقامه نماز در ایمنی کامل برگزار شود.

جعفری برگزاری مراسم شام غریبان و شمع سوزی را نیز یادآور شد و تأکید کرد: مراسم شمع سوزی در خیابان آستانه در شام غریبان نیز با پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی برگزارشده و مراسم خیمه سوزان نیز در مسیر حرم مطهر برگزار می‌شود که  با هماهنگی و پشتیبانی کامل سازمان خواهد بود.

او ادامه داد: به تمام هیئت‌ها اعلام کرده‌ایم که مکان‌های دقیق خیمه سوزی را به سازمان آتش نشانی اطلاع بدهند و محل‌های برگزار مراسم شناسایی‌شده و خودرو‌های عملیاتی در این مکان‌ها مستقر می‌شوند و باید این مراسم در یک‌فاصله مناسب ایمن برای کودکان، زنان و مردم برگزار شود.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در پایان از لغو تمام مرخصی‌ها در سازمان آتشنشانی خبر داد و بیان کرد: تمام نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی در این چند روز در خدمت عزاداران حسینی (ع) بوده تا مراسمات عزاداری در ایمنی کامل برگزارشده و امیدواریم شاهد هیچ حادثه‌ای در این چند روز نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار