۱۲ شهید و زخمی بر اثر انفجار انبار تجهیزات نظامی در نجف

وقوع انفجار در انبار تجهیزات نظامی متعلق به سرایا السلام در استان نجف به شهید و زخمی شدن ۱۲ نفر از نیرو‌های نظامی و آتش نشانی عراق منجر شد.

آتش سوزی در انبار تجهیزات نظامی متعلق به سرایا السلام در استان نجف و وقوع انفجار بر اثر نشت گاز حین اطفای حریق موجب شهادت ۷ نفر و زخمی شدن ۵ نفر از نیرو‌های نظامی و آتش نشانی شد.

منبی آگاه امروز (دوشنبه) به السومریه نیوز گفت: یک انبار تجهیزات متعلق به سرایا السلام بر اثر اتصالی برق دچار حریق شد که به انفجار سیلندر‌های گاز منجر شد.

این منبع با بیان اینکه انفجار در داخل انباری بود که مجاور ورزشگاه بین المللی جدید نجف رخ داده است، اعلام کرد: بیش از ۴ خودروی آتش نشانی و آمبولانس وارد شده اند.

شفق نیوز به نقل از یک مقام ارشد امنیتی عراق گزارش داد: «ساختمانی که اوایل امروز در نجف در داخل اردوگاه سرایا السلام منفجر شد، یک کارخانه ویژه مواد منفجره دست ساز است.»

این منبع علت حادثه را دمای بالای هوا و ذخیره سازی ضعیف عنوان کرد.

رسانه‌های نظامی تیپ ۳۰۱ سرایا السلام در اطلاعیه‌ای اعلام کردند: در حالی که یگان‌های پدافند غیرنظامی در حال انجام وظیفه برای اطفای حریق بودند، بر اثر نشت گاز اکسیژن بیمارستان نظامی، انفجاری رخ داد که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از نیرو‌های نظامی و آتش نشانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
خداوکیلی سر از عراق در بیارین مردم خوومون رو دریابین اگر اتفاقه نشتس گاز اتصالی برقه این شهادت نیست چون در جبهه علیه حق وباطل نجنگیده که اسم شهادت میزارین روش تو یه حادثه دلخراش فوت کردن
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
الاعمال بنیات،مگراجرشهیدازجیب من وتوداده میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
وقتی به هرجور فوت شدن کلمه شهید رو میچسبونی ارزش کلمه رو به مرور زمان میاری پایین الاعمال بنیات اگه حقوق نگیرن که نمیرن سر این کار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
شهید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
چرا شهید؟ مگه کی بودند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
احتمالا کاراسرائیل بوده
آخرین اخبار