کشف ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن قاچاق در سیستان و بلوچستان/ ۲۴ تن قیر قاچاق در خاش توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کشنده بونکردار با ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن قاچاق توسط ماموران ایست و بازرسی نصرت آباد خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته ماموران فرماندهی انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "نصرت آباد" در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کشنده بونکردار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۳۲ هزار لیتر هیدورکربن قاچاق فاقد هرگونه مدرک قانونی کشف شده و یک فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

طاهری در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان خاش هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور خاش- زاهدان به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲۴ تن قیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.