معاون استاندار:

بیانیه گام دوم انقلاب، سند بالادستی مدیران است

رمضانی گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف باید وظایف خود را از سند بیانیه گام دوم انقلاب استخراج و سهم خود از تحقق سند و پیشرفت کشور را تعیین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در کردستان، خواستار ارائه گزارش از اقدامات موثر دولت در یکسال گذشته و پرهیز از گزارش‌های کاریکاتوری شد و خاطرنشان کرد: هفته دولت، هفته تکریم مقام شهیدان خدمت است و در دولت سیزدهم باید عنایت ویژه‌ای به انعکاس خدمات و زحماتی که در این یک سال استقرار دولت سیزدهم کشیده شده داشته باشیم.

او بر لزوم انجام کار و خدمات با کیفیت تاکید و یادآوری کرد: مردم فرهیخته و فرزانه ما، مشکلات کشور را می‌دانند و همین که بدانند ما برای خدمت به آنان تلاش و مجاهدت می‌کنیم، با کرامت آنرا پذیرا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه ما در صدد تخریب و تخطئه دولت‌های گذشته نیستیم و باید در این دولت اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کنیم، افزود: مدیران باید بر اساس مدرک و سند، به صورت مداوم به مردم گزارش عملکرد دهند که این کار مصداق جهاد تبیین مد نظر رهبری معظم انقلاب است.

او حضور میدانی مدیران در شهر‌ها و روستا‌ها و میان مردم را ضروری دانست و گفت: ایجاد امیدواری اجتماعی یک ضرورت است و امروز که ریاست محترم جمهوری و هیبت دولت به صورت هفتگی به استان‌ها سفر کاری دارند الهام بخش سایر مدیران نیز باید باشد و در این میان فضای رسانه‌ای جریان انقلابی هم باید با بیان حقایق و واقعیت‌ها در فضای جنگ روایت‌ها مردم را به آینده امیدوار کند، همچنانکه حضور مسوولان در میان مردم و آگاهی از مشکلات، خود نوعی ایجادکننده امیدواری است، یعنی نباید به دشمن مجال دهیم که به خواسته و سلیقه خود، مشکلات را منعکس و باعث ناامیدی مردم شود.

رمضانی ضمن آرزوی موفقیت برای معاونین عمرانی و اقتصادی که در روز‌های اخیر توسط استاندار منصوب شدند، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم هم در مرکز و هم در استان قائل به استفاده از نیرو‌های بومی و علمی است و انتصابات اخیر در استانداری نشان از اهتمام جدی مدیریت کلان استان در استفاده از نیرو‌های نخبه و علمی دارد.

رمضانی تاکید کرد: برخی مشکلات بخاطر ناهماهنگی بین دستگاه‌ها است، همچنانکه موضوع مالکیت اراضی شهرک وحدت سنندج که حدود ۲۰ سال به واسطه همین ناهماهنگی‌ها باقی مانده بود که با ورود استاندار کردستان و دستگاه قضایی، رفع شد.

او با بیان اینکه پس از گذشت ۱۳۶۰ سال از عاشورای سال ۶۱ هجری امام حسین علیه السلام همچنان زنده، تحول آفرین و الهام بخش انقلاب‌های بزرگ است، ادامه داد: جریان استکبار، از همان اوایل شکل‌گیری انقلاب با ترور شهدای دولت و همچنین شهید بهشتی و یارانش، سعی در ابتر کردن نظام جمهوری اسلامی داشت، اما خون این شهدا باعث تنومندتر و پرثمرتر شدن درخت انقلاب شد و با ترور شهید سلیمانی، فخری‌زاده و دانشمندان هسته‌ای، انقلاب ما زنده‌تر شده است و همانگونه که شهادت امام حسین علیه السلام باعث زنده شدن اسلام شده، شهادت امثال شهیدان رجایی و باهنر نیز موجبات رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.