رئیس کل بانک مرکزی: استخراج کنندگان قانونی می‌توانند رمزارز خود را برای واردات ارائه دهند

صالح آبادی، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: هنوز جمع بندی خاصی در خصوص نرخ سود سپرده‌های بانکی انجام نشده است.

علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی گفت: ما باید بررسی کنیم و اگر در خصوص اصلاح نرخ سود به نتیجه رسیدیم اطلاع رسانی خواهیم کرد.دارندگان ارز رمزی که استخراج آن‌ها قانونی است و مجوز دارند می‌توانند رمز ارز خودشان را برای واردات ارائه بدهند.

به گفته وی امروز کارتخوان بدون شناسنامه در کشور نداریم.در ۴ ماهه ابتدایی حدود ۱۴ میلیارد دلار تامین ارز داشتیم که رشد ۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: امیدواریم با آماده کرده زیرساخت‌ها، زائران اربعین بتوانند از دینار استفاده کنند در صورت آماده شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها: دولت ، دولت سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
رمزی حرف میزنی بدتر از همتی ، اول بفرمائید منظورتان از رمز ارز چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
مستأجر نیازمند وام ودیعه مسکن
۲۰:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن سنگ‌اندازی می‌کنند
بانک‌ها به جای روان‌سازی پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران، در راه اعطای این تسهیلات سنگ‌اندازی می‌کنند که ضرورت دارد مسئولان اجازه ندهند مستأجرانی که مشکلات عدیده‌ای دارند، از نظر دریافت وام یاد شده هم در شرایط سختی قرار بگیرند.
مستأجر نیازمند وام ودیعه مسکن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
و این در حالی است که بنده هفت ماه است به تمام بانک ها نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه بابت دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامی مراجعه کرده ام ولی متاسفانه انجام نمی دهند. مرتضی - بازنشسته شرکت مخابرات تهران با سابقه ۳۲ سال و ۷ ماه از نسیم شهر
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۰:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن آغاز شد|این وام به چه کسانی تعلق می گیرد؟ ۱۰۰ درصد فقط به پولداران و سرمایه داران!
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۰:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
شکایت مردم از بانک ها، به دولتی و غیر دولتی ارتباطی و ربطی ندارد چرا دیوان عدالت اداری بررسی و رسیدگی نمی کند به بهانه های مختلف متاسفانه شکایت مردم را رد می کند.
از بهمن ماه سال 1400 تاکنون چرا کسی نمی تواند وام 100 میلیون بدون ضامن بگیرد.
و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
مگر پرداخت وام 100 بدون ضامن در بهمن ماه سال 1400 به تمام بانک ها و شهرها ابلاغ نشده که وقتی به بانک های مراجعه می کنیم می گویند به ما ابلاغ نشده است؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۰:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۳۷:۳۸
سخنگوی دولت همچنین یادآور شد از ابتدای بهمن تا پایان خرداد سال جاری ۳۱هزار ۲۴۵ تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده و در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون فقره تسهیلات خُرد بدون ضامن به مبلغ ۴۱۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
در پاسخ به علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت
و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و متاسفانه در این مدت 6 ماه و 19 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Pakistan
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
بانک های ربایی،عامل بدبختی ایران شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
بانک مرکزی سیاست خوبی را در حوزه رمز ارز پیش گرفته امید وارم این سیاست به شکسته شدن قیمت ارز یا حداقل ثبات قیمت ارز در بازار و در نتیجه کاهش تورم شود.
آخرین اخبار