قتل در کوزران؛ دستگیری در کرج/دستگیری عامل تیراندازی در پارک فدک

رئیس پلیس آگاهی استان گفت : فردی که پس از ارتکاب قتل در کوزران به یکی از شهر‌های استان البرز گریخته بود با تلاش ماموران این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان گفت : پس از قتل مرد ۳۹ ساله‌ای در یکی از روستا‌های بخش کوزران، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقاتی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در شهرستان ملارد استان البرز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و پلیس آگاهی استان یاد شده به این شهر عزیمت و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

کرمی تصریح کرد: متهم ۳۷ ساله دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را نیز اختلافات ملکی با مقتول عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

دستگیری سارق سابقه دار منزل در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق سابقه دار منزل و اماکن خصوصی و اعتراف وی به ارتکاب ۹ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان با استفاده از روش‌های خاص پلیسی یک سارق سابقه دار منزل و اماکن خصوصی را شناسایی و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

دلیری با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده به ارتکاب ۹ فقره سرقت منزل و اماکن در شهر کرمانشاه اعتراف کرد، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

عامل تیراندازی در پارک فدک کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی در پارک فدک کرمانشاه واقع در بلوار طاقبستان ابتدای فرهنگیان فاز ۲ خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از وقوع تیراندازی در محدوده پارک فدک کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه عامل تیراندازی که جزو اراذل و اوباش شناسنامه دار هست در شهرک پرواز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

دلیری افزود: عامل تیراندازی در بازجویی‌ها به ارتکاب جرم اعتراف و انگیزه اش را اختلافات شخصی با افرادی که به سمتشان تیراندازی کرده عنوان کرد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.