حضور ۱۱ بوکسور مازنی در اردوی تیم‌های ملی

۱۱ بوکسور مازندرانی در اردوی جدید تیم‌های ملی بوکس نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور دارند.

اسماعیل مختارپور عضو کمیته فنی و مربی مازنی تیم ملی بوکس نونهالان کشورمان از حضور ۱۱ ملی‌پوش مازندرانی در اردوی تیم‌های ملی بوکس نونهالان، جوانان و بزرگسالان خبر داد و گفت: ملی‌پوشان و بویژه بوکسور‌های مازنی در این اردو‌ها از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

او افزود: در هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بوکس نونهالان کشورمان، سه مازندرانی حضور دارند.

مختارپور از برگزاری مرحله ششم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان به میزبانی مازندران در ساری خبر داد و گفت: مرحله ششم اردوی تیم ملی نونهالان، تیرماه به میزبانی آکادمی بوکس مختارپور در ساری برگزار شده بود.

او هدف از برگزاری اردو‌های متعدد تیم ملی بوکس نونهالان را بمنظور حضور پر قدرت در مسابقات آسیایی بحرین اشاره کرد و گفت: حسین سعیدی در وزن ۴۶ کیلوگرم، محمدپارسا متولیان در ۴۰ کیلوگرم و ماهان ساجدی در ۶۸ کیلوگرم بعنوان سه بوکسور مازندرانی در این مرحله از اردو هستند.

عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس افزود: مرحله هشتم اردوی تیم ملی نونهالان از نوزدهم شهریور به مدت دو هفته در کرمان برگزار خواهد شد.

مختارپور همچنین از درخشش بوکسور‌های جوان و بزرگسال مازنی در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: امیرحسن پیشرو، پارسا خاسکی، محمدحسین عزیزی و هیربد اسلامی بعنوان چهار مازنی در اردوی تیم ملی جوانان هستند.

عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس از حضور دو مازندرانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد و افزود: سید سجاد موسوی و ایمان رمضان‌پور بعنوان دو مازندرانی در این اردوی آمادگی هستند.

او گفت: ورزش مازندران در اکثر رشته‌های ورزشی بویژه بوکس سرآمد ورزش کشور است و در مسابقات پیش روی بوکس نیز، بوکسور‌های مازنی شانس زیادی برای کسب مدال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.