وزیر کشور:

به کرمان بودجه ملی اختصاص می‌یابد

وزیر کشور گفت: برای رفع مشکلات زیر ساختی شهر کرمان از بودجه‌های ملی استفاده خواهد شد.

 وحیدی وزیر کشور گفت: برای رفع مشکلات زیر ساختی شهر کرمان علاوه بر درآمد زایی برای مردم مناطق مختلف از بودجه‌های ملی استفاده خواهد شد.

 وزیر کشور در بازدید از آرامستان جدید کرمان گفت: این آرامستان در ۵۰ هکتار وسعت طراحی شده است که ۱۰ کیلومتر با شهر فاصله دارد و نداشتن جاذبه بصری رغبت مردم را برای حضور در این آرامستان کم کرده است که با توجه به ممنوعیت دفن اموات در آرامستان قدیمی این مکان باید آماده سازی بیشتری داشته باشد.

او در بحث حاشیه نشینی هم گفت: از شهرک همت بازدید کردم مردم گاز و برق دارند، اما با مشکل آب روبه رو هستند که سندی برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای تهیه شده است که باید هر چه سریع‌تر اجرا شود.

وحیدی در خصوص تهدید شهر کرمان از نظر سیلاب نیز گفت: با توضیحات منابع طبیعی پخش سیلاب در دستور کار است تا شهر را از خطر سیلاب ایمن کنند.

بازدید وزیر کشور از اردوگاه ترک اعتیاد کرامت  کرمان

معاون اجتماعی سپاه ثارالله در توضیح وضعیت این اردوگاه گفت: در این اردوگاه ۱۴۵ نفر در حال درمان، اشتغال و صیانت هستند و ظرفیت آن ۱۵۰ نفر هستند.

معتادین در این بازدید به  وزیر گفتند بعد از ترک به علت نداشتن مکان مناسب و اعتبارات لازم جایی برای اشتغال ندارند، بنابر این بعد از ترک دوباره به چرخه اعتیاد بر می‌گردند.

 وزیر کشور از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ استان کرمان بازدید کرد

وزیرکشور در این بازدید گفت: در این مرکز ۲۶۶ معتاد نگهداری می‌شود و معتادین متجاهر باید کاملا از سطح شهر جمع آوری شود،

به کرمان بودجه ملی اختصاص می‌یابد

 

به کرمان بودجه ملی اختصاص می‌یابد


بازدید وحیدی از ساخت بلوار در مسیر بزرگراه شهید سلیمانی، پل شهدای خلبان

به کرمان بودجه ملی اختصاص می‌یابد

شهردار کرمان در این بازدید گفت: طرح اصلاحیه مسیر شرق به غرب کرمان با ساخت پل شهدای خلبان بهتر می‌شود و دسترسی زائران و مردم به سمت گلزار شهدای راحت‌تر خواهد شد و ترافیک کمتر می‌شود، ساخت این پل در مجاورت بلوار هوانیروز است، اسم این بلوار قرار است بزرگراه شهید سلیمانی متصل شود.

او افزود: یک تقاطع غیر هم سطح در مسیر بزرگراه شهید سلیمانی در حال ساخت  است و هنوز تکمیل نشده است و در صورت تکمیل می تواند به عنوان یک مسیر شرقی و غربی مهم در شهر کرمان برای کاهش ترافیک عمل کند.

وزیر کشور گفت:  این بزرگراه ۱۶ کیلومتر طول دارد و به دلیل اینکه در این طرح قرار است تملک زیادی صورت بگیرد ما در شورای عالی کشور از این طرح  دفاع می‌کنیم.

 

وزیر کشور

بازدید وزیر کشور از نمایشگاه  پریشانی کرمان

استاد جمال الدین مودب خوشنویس و مسئول این نمایشگاه گفت:مجموعه پریشانی شامل حدود ۱۱۰ اثر بزرگ خوشنویسی است. اینجا از سال ۹۳ فعالیت می‌کند و ۴۰ سال است که خوشنویسی می کنم.

استاد مودب گفت: کرمان مکان مقدسی است من می‌توانستم این آثار را بفروشم و میلیون‌ها پول بگیرم ولی تصمیم گرفتم  برای مردم کرمان به یادگار بگذاریم.

او از وزیر درخواست کرد مکانی  برای ایجاد موزه آثار خوشنویسی اختصاص یابد.

وزیر کشور گفت: این گنجینه اینجا محبوس شده است فرماندار کرمان باید مکانی در اختیار استاد مودب بگذارد تا این آثار به نمایش عموم گذاشته شود.

وحیدی خانواده  استاد مودب را هنرمند خواند و گفت: برکات معنویت در این آثار فوق‌العاده است، در این آثار هزار بار اسم خداوند نوشته وخوانده می‌شود.

وزیر کشور همچنین از مرکز نگهداری سگ های بدون صاحب شهر کرمان بازدید کرد و برجمع آوری سگ ها برای تامین امنیت مردم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
چرا چه دلیلی دارد که به همه شهر ها بودجه ملی برای زیر ساخت تعلق نگیرد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۰:۴۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
جناب وحیدی همچون ترکیه ایران عزیز را به صد یا دویست استان تقسیم کنید تا امکانات بهتر توزیع شوند و همه جای کشورمان یکسان رشد یابند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
کرمان نیاز به یه مترو ضربدری داره شرق به غرب(فرودگاه به گلزارشهدا) و همچنین ایستگاه راه آهن و ترمینال به مصلا و نمایشگاه دفاع مقدس داره
وگرنه خیابانهای کرمان همین الان هم قفل و مملو از خودروست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
شهرها و روستاهای دیگر چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
مردم بلوچستان آب ندارند از این بودجه های اختصاصی به اونها هم بدهید
آخرین اخبار