نگاهی بر آخرین خبرهای ورزشی استان قزوین در بیست و دوم مرداد

خبرهایی از درخشش شاگردان عبادی و بابایی در بازی‌های همبستگی را در بسته خبرهای ورزشی استان قزوین مشاهده کنید .

تیم ملی پارتیراندازی با کمان کشورمان که در کادر فنی خود از جبرئیل عبادی مربی آبیکی بهره می‌برد موفق شد، سه طلا و ۲ نقره کسب کند.

در فینال دوبل کامپوند مردان و زنان تیم‌های کشورمان قهرمان شدند، در میکس کامپوند کشورمان قهرمان شد، در بخش تیم دوبل ریکرو مردان و تیم ریکرو میکس به مدال نقره بسنده کردند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۷ تا ۲۷ نرداد ماه با میزبانی ترکیه در شهر قونیه در حال برگزاری است

موذن و تیم ملی والیبال در راه رقابت‌های جهانی

تیم ملی والیبالک ه در ترکیب خود از محمدرضا موذن لیبرو قزوینی بهره می‌برد در راه رقابت‌های جهانی برنامه کامل و ۳۰ روزه تیم ملی والیبال ایران تا پایان مرحله گروهی رقابت‌های جهانی شامل تمرینات، مسابقات تدارکاتی و بازی‌های مرحله مقدماتی اعلام شد.
شاگردان عطایی روز‌های ۲۴ و ۲۵ مرداد دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی اوکراین در لهستان خواهند داشت و سپس در مسابقات جام واگنر شرکت می‌کنند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران روز شنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

فوتبالیست استان در اردوی تیم ملی ناشنوایان

جواد غلامی فوتبالیست استان بعد از حضور در اردوی ارزیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان و کم شنوایان به نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد

این اردو از فردا تا ۳۱ مرداد به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

تیم ملی خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا اقیانوسیه مهیا می‌کنند.

درخشش شاگردان بابایی در تیم ملی وزنه برداری بانوان

در جریان رقابت‌های همبستگی کشور‌های اسلامی در ترکیه و در رشته وزنه برداری بانوان تیم ملی کشورمان با هدایت مهسیما بابایی به سه نشان برنز و یک عنوان چهارمی رسید.

برای وزنه برداری بانوی کشورمان پوپک بسامی نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری به سه نشان برنز رسید و فاطمه کشاورز در دسته ۵۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران در مکان چهارم ایستاد.

این رقابت‌ها در اوزان مختلف به میزبانی قونیه پیگیری می‌شود.

برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز منطقه سه کشور در قزوین

در پایان رقابت‌های تنیس روی میز بزرگسالان منطقه سه کشور، که با حضور تنیسور‌های قزوین، زنجان و البرز برگزار شد، حسین ده بالایی از استان البرز و یاسین اصفهانی از قزوین اول و دوم شدند و سوم مشترک هم به آرش شاهیان بیگدلی و سید البرز شهیدی از استان البرز رسید.

نفرات برتر جواز حضور در مسابقات انفرادی بزرگسالان کشور را کسب کردند.

این رقابت‌ها با شرکت ۳۴ ورزشکار در خانه تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.