قبلان: سلمان رشدی بخشی از اتاق عملیات فرهنگی غرب است

سلمان رشدی دشمن فرهنگ و بشریت و بدترین نسخه آزادی بیان براساس معیار‌های غربی است که اکنون غرب برای او اشک تمساح می‌ریزد.

 مفتی عالی جعفری شیعیان لبنان با اشاره به اینکه سلمان رشدی بخشی از اتاق عملیات فرهنگی غرب است تاکید کرد: امام خمینی (ره) فیلسوف و فقیهی عالیقدر و از اساتید بزرگ در جهان بشریت بود.

به گزارش پایگاه العهد، شیخ احمد قبلان درباره اتفاقی که برای سلمان رشدی افتاد، گفت: موضع شفاف و روشن ما این است: سلمان رشدی بدترین و بی ارزش‌ترین شخصیتی است که تعامل او با تاریخ و فرهنگ با دروغ پردازی، دورویی، جعل واقعیات، شرارت، بکارگیری خنجر‌های زهرآگین و تحریف‌های گسترده همراه بوده است.

قبلان افزود: رشدی بخشی از اتاق عملیات فرهنگی غرب است که با دروغ‌های بزرگ و خطرناک با میراث اسلامی برخورد می‌کند تا میراث ما را میراثی جنایتکارانه نشان دهد، از همین رو غرب او را با پوشش فرهنگی و پس زمینه‌ای انتقام جویانه مطرح کرد تا فرهنگ کینه توزانه و منزجر از مسلمانان و میراث آنان ایجاد کند و کتاب آیات شیطانی او عبارت از اندیشه‌های شیطانی و دو رویی و انتقام جویی غرب با پس زمینه بازآرایی اندیشه و ذهنیت غرب درباره پیامبر (ص) و قرآن است تا صرفا غرب را به عنوان منجی فکری و فرهنگی معرفی کند حتی اگر این امر منجر به کشتار آشکار مسلمانان در سرتاسر جهان شود.

شیخ احمد قبلان تصریح کرد: روژه گارودی فیلسوف بزرگ تنها به سبب گرایش به دین اسلام سرکوب شد، اما در مقابل از شخصیت حقیری همچون سلمان رشدی به علت انکار اسلام و ایفای نقش یک جنایتکار فرهنگی با بیان خطرناکترین سخنان دروغ و بی ارزش در طول تاریخ تجلیل کرد.

وی خاطر نشان کرد: سلمان رشدی دشمن فرهنگ و بشریت، بدترین نسخه آزادی بیان براساس معیار‌های غربی در مورد شرارت و تاریکی است، غرب او را در بازی کثیف و پلید نفاق و دورویی بکارگرفت و اکنون برای او اشک تمساح می‌ریزد.

قبلان افزود: من از انگیزه‌ها و دلایل اتفاقی که برای سلمان رشدی اتفاق افتاد، اطلاعی ندارم، اما از شخصیتی که پلیدی و مکر شیاطین را در کتابی جمع آوری کرد، هرگز متاسف نخواهم شد. رشدی با این کتاب می‌خواست طوفانی از نفرت، انزجار و کشتار علیه مسلمانان و دینشان به پا کند تا غرب به موازات جنگ‌های نظامی که شرق و کشور‌های ما را به ویرانه تبدیل کرد ازجنگ و کشتار فرهنگی خود نیز سود ببرد.

قبلان در ادامه گفت: دیدگاه ما درباره امام خمینی (ره) این است که ایشان فیلسوف و فقیهی عالیقدر، مکتب اندیشه و وحی و از اساتید بزرگ در جهان بشریت بود، در حالی که (کتاب) آیات شیطانی روشن‌ترین تصویر از دورویی و نفرت غرب و شیوه‌های جنگی و دشمنی‌های آن است و چه بسیارند کسانی که در غرب در پوشش افراد فرهنگی و یا در غالب روزنامه نگاران یا مزدوران بی ارزش، نقش ابلیس و وکیل مدافع شیطان را بازی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار