توسعه نقاط کم‌برخوردار شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد توسعه هرچه بیشتر مناطق کم‌برخوردار شهر است.

عزیزالله سیفی گفت: یکی از موضوع‌های بسیار مهمی که در شهر‌ها به چشم می‌خورد و البته پدیده مناسبی نیز نیست، نبود توازن در توسعه است.

او می گوید: بعضی از نقاط شهر‌ها توسعه بسیار خوبی داشتند، اما در بعضی نقاط دیگر امکانات مناسبی برای شهروندان وجود ندارد یا حداقل نسبت به مناطق توسعه‌یافته امکانات کمتری دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: این در حالی است که مدیریت شهری وظیفه دارد این تناسب را در تمام بخش‌های شهر ایجاد کند، به گونه‌ای که مردم در هر بخش از شهر دسترسی به امکانات کامل و مورد نیاز خود را داشته باشند و رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

او گفت: با توجه به ضرورت توسعه مناطق کم‌برخوردار از ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد توجه به توسعه متوازن و ایجاد عدالت در بودجه شهرداری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت تا به این مهم دست یابیم.

سیفی گفت: در نخستین اقدام تلاش کردیم که بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را با نگاه ویژه به مناطق کمتربرخوردار بررسی کنیم و شهرداری یزد نیز به خوبی این موضوع را در بودجه خود قرار داده بود.

او می‌گوید: در حال حاضر پروژه‌های مناسبی برای این مناطق در دست اقدام است و در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر نیز توجه خاصی به این مناطق شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: نگاه به نقاط کم برخوردار شهر و زمینه‌سازی برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق به صورت ویژه در بودجه سال آینده شهرداری یزد نیز لحاظ می‌شود تا معضلات و کمبود‌های این مناطق رفع و توازن ارائه خدمات نیز رعایت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.