کسب ۰.۶ درصد رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری توسط داوطلبان لرستانی

استاندار لرستان گفت: جمعیت لرستان ۲.۲ درصد کشور است و امسال داوطلبان استان ۰.۶ درصد رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری را کسب کردند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در جلسه تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور گفت: جوانان ما دارای ظرفیت‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانند جامعه را متحول و در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند.

زیویار اظهار داشت: این جوانان با انگیزه، امیدوار به آینده و دارای توانایی و بالندگی هستند و در صورتی که پشتکار همراه این خصلت‌ها باشد موفقیت در زندگی را تضمین می‌کند و دیگر جوانان نیز با الگوگیری از این همت و پشتکار اهداف خود را پیگیری می‌کنند.

او با اشاره به اینکه جمعیت لرستان ۲.۲درصد کشور است ادامه داد: ۱۶ نفر از داوطلبان این استان رتبه‌های ۲ رقمی کنکور سراسری را کسب کرده اند که معادل ۰.۹ درصد است.

 استاندار لرستان با اشاره به تلاش‌های سخت کوشانه این دانش آموزان عنوان کرد: این افراد در مسیر موفقیت، دانش افزایی و توانمندی قرار گرفته اند و خواهان ایجاد شرایط خوب برای زمینه رقم زدن سرنوشت خود و کشور هستند.

زیویار افزود: بشر با دانش و یادگیری از دیگر مخلوقات متمایز است و افرادی که در میدان کنکور سراسری موفق هستند در آینده موفقیت‌های بیشتری کسب خواهند کرد.

۴۴ هزار و ۳۸۷ داوطلب لرستانی در پنج گروه آموزشی کنکور سراسری ۱۴۰۱ شرکت کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.