امام جمعه آبادان:

فعالیت همه جانبه مساجد آبادان نیازمند توجه بیشتر متولیان

حجت الاسلام غبیشاوی مساجد را برطرف کننده مشکلات جامعه خواند و خواستار توجه بیشتر متولیان به فعالیت همه جانبه مساجد آبادان شد.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز این هفته گفت : هرچند محوریت مسجد اقامه نماز است ولی این جزئی از فعالیت های مسجد به شمار می رود و متولیان مساجد باید توجه کنند اگر مساجد ارتقا یابند بی شک مشکلات جامعه آن جا نیز رفع خواهد شد.

 او برخی اهداف مساجد اسلامی _ ایرانی را جذب جوانان و نوجوانان شناسایی فقرا در هر محل و کمک به آنها، مطرح کردن مشکلات و مطالبه برای رفع شدن آنها برشمرد و خواستار توجه بیشتر متولیان به اینگونه فعالیت ها در آبادان شد.

رئیس شورای فرهنگی آبادان با اشاره به سالروز آتش سوزی سینمای رکس آبادان این حادثه را یکی از هزاران جنایات رژیم پهلوی بر علیه ملت ایران خواند که منجر به شهادت جوانان زیادی از شهر آبادان شد اما در پایان مقدمه ای برای برچیده شدن حکومت یک هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت در ایران شد.

این مسئول به بازگشت آزادگان به کشور نیز گریزی زد و گفت : اگر پیشرفتی در کشور حاصل شده، به خاطر ایثارگری و جانفشانی آزادگان است.

امام جمعه آبادان در خصوص حادثه متروپل نیز گفت: اگر دستگاه های اجرایی و نظارتی از همان اول به وظیفه خود به درستی عمل می کردند این حادثه تلخ رخ نمی داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.