دلسوزی نیروهای نظامی برای مردم، افتخار کشور است

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در کنار مردم بودن نیرو‌های نظامی را افتخاری بزرگ برای کشور دانست.

 

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار حجت الاسلام پورخاقان معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: اگر مسئولی در جامعه‌ای مرتکب بدی شود، دشمنان با تبلیغات سوء به دنبال ایجاد نارضایتی می‌روند و آن را تعمیم می‌دهند.

او افزود: نیرو‌های نظامی در تشکیلات خود به صورت قانونمند وارد می‌شوند و به طور جد در ریز و درشت کار خود قانون را مدنظر قرار می‌دهند.

آیت الله عبادی بیان کرد: این امر سبب می‌شود که زاویه مبهی در کار آن‌ها وجود نداشته باشد و قانون را رعایت کنند و در چنین شرایطی، هدایت قضایی آن‌ها آسان‌تر است.

نماندن نشان از تروریست ها، حاصل زحمت نیروهای نظامی است

جت الاسلام پورخاقان معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: نیرو‌های مسلح ماهیتی ارزشمند برای هر کشور هستند.

او افزود: طبق تأکید مقام معظم رهبری باید سلامت نیرو‌های مسلح حفظ شود و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باید به دنبال این موضوع است.

حجت الاسلام پورخاقان بیان کرد: بالاترین افتخار برای نیرو‌های مسلح و کشور این است که نیرو‌های نظامی ما در کنار اقتدار خود، برای مردم دلسوز هستند.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور اظهار کرد: نتیجه مجاهدت‌های نیرو‌های نظامی کشور در مقابله با تروریست‌ها این است که نام و نشانی از تروریست‌ها به خصوص داعشی‌ها باقی نمانده است.

او گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در خراسان جنوبی در شاخص‌های مختلف برتر بوده و با وجود تعدد نیرو‌های نظامی در این استان و وجود مرز، میزان ارتکاب جرم در بین نیرو‌های نظامی استان بسیار پایین است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.