بهره برداری از طرح‌های بزرگ عمرانی در بفروئیه

شهردار بفروئیه از بهره برداری پنج طرح بزرگ عمرانی در بفروئیه خبر داد.

طباطبایی گفت: یکی از این طرح‌های مهم، بزرگراه سردار سلیمانی به طول هشت کیلومتر در دو باند است فاز اول آن با یک میلیارد تومان اعتبار انجام شده است و فاز دوم آن درحال اجرا است که دسترسی شهر بفروئیه به کمربند غربی و کاهش حجم ترافیک و دسترسی به ظرفیت‌های تاریخی بفروئیه را تسهیل می‌کند و تا پایان دوره شورای ششم به اتمام می‌رسد.

او می گوید: این طرح که در دو فاز درحال اجرا است قرار است حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

شهردار بفروئیه نهضت آسفالت، پروژه آسیاب آبی بفروئیه و فرهنگ سرا و سالن آمفی تئاتر را از دیگر طرح‌های بزرگ شورا و شهرداری بفروئیه برشمرد و گفت: در تلاشیم کمک مسئولان و مشارکت بخش خصوصی این طرح‌ها را تا پایان دوره شورای ششم به اتمام برسانیم.

او می گوید: بودجه شهرداری ۱۲ میلیارد تومان است که پیش بینی می‌شود این رقم افزایش و تا ۱۸ میلیارد تومان تحقق پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه هم کمبود فضای آموزشی و محدودیت در توسعه پایدار و درآمد به دلیل محرم بودن از وجود صنایع بزرگ را یکی از چالش‌های بزرگ بفروئیه عنوان کرد و گفت: امیداریم این چالش با همت بالای مسئولان مرتفع شود.

به گفته او  شهر بفروئیه به علت نداشتن صنایع و محدود شدن بین دو شهر میبد و اردکان با محدودیت درآمد پایدار و توسعه مواجه است.

او می گوید: با هم اندیشی با شهرداری میبد، درطرح‌های توسعه شهر میبد شرایط توسعه بفروئیه هم درنظر گرفته شود و بتوانیم درآمد پایدار برای شهر ایجاد و به هم افزایی خوبی با شهرداری میبد برسیم.

به گفته او در حوزه نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی داشتیم و ۲/۱۰ دهم هکتار زمین را جانمایی و با حضور مسئولان احداث پروژه را آغاز کردیم.

زرفتن با بیان اینکه تاکنون ثبت نام ۸۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در بفروئیه نهایی شده است، گفت: در این طرح ظرفیت ثبت نام تا ۳۵۰ نفر را داریم و امیدواریم به همت مسئولین شهرستان استان و کشور مشکلات جوانان را در این منطقه به لحاظ تامین مسکن مرتفع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار