آمریکا: پاسخ ایران به اروپا را بررسی می کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اعلام دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا، از بررسی آن سخن گفت.

یکی از سخنگو‌های وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با الجزیره مدعی شد: اگر ایران آماده پایبندی به توافق ۲۰۱۵ باشد ما نیز آماده انجام همین کار هستیم. ما پاسخ ایران به پیشنهاد نهایی اتحادیه اروپا را دریافت کردیم و در حال بررسی آن هستیم.

او همچنین گفت: ما به طور منظم با اتحادیه اروپا در تماس هستیم و گفتگو‌های ما خصوصی است. گزارش‌ها مبنی بر اینکه امتیازات جدیدی را برای ایران به منظور بازگشت به توافق پذیرفته ایم کاملا نادرست است.

روز گذشته میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی درباره آخرین تحولات مذاکرات وین اعلام کرد که موارد زیادی برای احیای توافق هسته‌ای حاصل شده است، اما هنوز مسائل پیچیده‌ای برای احیای این توافق وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
عمرا آمریکا توافق کنه چون آمریکائیا آدمای خیلی نژاد پرست و مغروری هستن و انگار از دماغ فیل افتادن و هرگز قبول نمیکنن از مسلمونا شکست بخورن ولو همه اشون زنده زنده بیافتن وسط اتشفشان فعال تو سنگای مذاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
اولیانف از مذاکره کنندگان ما بیشتر به موضوع اشراف داره!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
خوب قطع نامه بنویسن چه غلطی تا الان تونستن بکنند از این به بعد هم بکنند سازمان ملل خودش دست نشانده اسراییل وامریکا وانگلیسه وهمه از موساد هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
اینقدر بررسی کنین تا علف زیر پاهاتون سبز بشه
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۲:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
امریکا حق ندارد بجای اروپا پاسخ بدهد و بعد هم اروپا بگوید سگ صاحب خود را در غرب نمی شناسد. هر کس باید فقط بجای خودش حرف بزند. امریکا حق دخالت در امور مربوط به غیر خودش را ندارد. یعنی اگر امریکا بجای اروپا یک کلمه جواب بدهد مسموع نیست. فقط خود اروپا باید جواب ایران را بدهد و ما را بین خودشان و امریکا پاس کاری نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
بررسی هم نکردین نکردین. کسی منتظر شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
ما هم پیشرانه های هسته ایمان را بسازیم . تا شما مشورتهایتان را میکنید . فکر کنم یک 20 سالی هست دارید مشورت میکنید . از زمان احمدی نژاد و مرحوم رفسنجانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
با اربابتان صهیونیستها نیز مشورت کنید . آمریکا از سال 84 تا کنون (17 سال ) در حال مذاکره هست هنور هم نیاز به مشورت دارد . این علامت مهم است که امریکا مذاکره را برای مذاکره و طول و کش دادن میخواهد نه برای رفع تحریم ها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تا شما بررسی میکنین ما 99% رو رد میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۶:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
بر رسی کنید کی حرف شما دشمنان خدا وپیامبر واهلبیت رو گوش میده بررسی کنید خوبم بررسی کنید
ما کارمون رو بلدیم قاتلها برای ما کلاس میزارن این تو کشور خودشون کاربرد داره ایران وایرانی سر میده اما باج به دشمن نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین انقلابی بخوبی می دونند امریکا یک دروغگو و شیاد بزرگ است و حرف و وعده هاش یک درصد هم قابل اعتماد نیست و حالا هم به هر شکلی با دروغ میخواد فقط از ایران امتیاز یکطرفه بگیرد ... ولی خوب سیاست حکم می کنه ایران با احتیاط تمام در مذاکرات شرکت کنه چون اگر ایران با اینکه میدونه این مذاکرات فایده ایی نداره و از اون خارج بشه فورا امریکا بهانه می کنه و میگه ایران نخواست من داشتم توافق می کردم و بهانه ایی میشه برای صدور قطعنامه علیه ایران توسط سازمان مسخره و صددرصد تحت اختیار امریکا..پس ایران از نظر سیاسی مجبوره و بهتره به این بازی ادامه بده و خارج شونده از این بازی نباشه...ولی در عین حال قاطع و هوشیار باشه از امریکا شیطان بزرگ و اروپا زیردست امریکا رکب نخوره... الان هم بخاطر بحران انرژی ناشی از جنگ اوکراین غرب سعی در توافق داره البته فقط به نفع خودش نه برای ایران..به امید خداوند روز نابودی سلطه استکبار به آخرین روزهاش رسیده و خداوند خودش وسیله نابودی این جنایتکاران را از داخل خودشان فراهم می کند
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۳:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
امریکا تو یوکیا آمانو را کشتی و گروسی هم از ترس قتل جرات حرف زدن ندارد. حالا گروسی رییس انرژی اتمی است یا تو که از برجام مثل سگ پا سوخته فراری شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
دارند با ما مثل متهم برخورد می کنند. نگاه کنید ضرب الاجل در پاسخ گویی فقط برای ایرانه. آمریکا بدون اینکه ترسی داشته باشه با کمال پر رویی مثل یه قاضی محکمه میگه ما در حال بررسی پاسخ ایران هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
امریکاییها همیشه اینطوری با ادعا حرف می زنن ولی دنیا میدونه که این قدرت پوشالی هست و الکی منم منم راه می اندازد گناه دارند برای تسکین دل خودشون و ادعای بزرگی این لفاظی ها رو می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
اورپا شده نوکر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۳:۱۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
ایران به اروپا پاسخ داده ایم و امریکا از شدت ترس و وحشت از برجام گریخته و فرار کرده است. امریکا در حال فرار پاسخ ایران به اروپا را می خواند.
آخرین اخبار