دستگیری قاتل فراری قبل از خروج از کشور در راسک

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی ماموران پلیس در کمتر از ۲ ساعت در شهرستان راسک خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان سرباز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد قاتل به انگیزه سرقت از مقتول، وی را در شهرستان سرباز به قتل رسانده و قصد خروج از کشور را دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل فراری که وارد شهرستان راسک شده بود، با انجام رصد دقیق اطلاعاتی ماموران پلیس سرانجام در کمتر از دوساعت در این شهرستان در عملیات دقیق و هماهنگ کارآگاهان پلیس دستگیر و متهم درتحقیقات تکمیلی به جنایت ارتکابی اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.