۱۵ مهر آخرین مهلت ثبت لوازم یدکی در سامانه جامع تجارت

۵۳ قلم از لوازم یدکی موجود در بازار باید تا ۱۵ مهر در سامانه جامع تجارت ثبت شوند.

تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: بازرسان سازمان صمت در سطح عرضه به عنوان کاشف عمل می‌کنند.

او افزود: تمامی افراد حوزه تجارت باید کالا‌های خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و در گروه کالایی اول، لوازم یدکی می‌بایست تا ۱۵ فروردین در سامانه ثبت می‌شدند.

تهوری بیان کرد: ابتدا کمک فنر و باتری باید ثبت می‌شدند و اگر این کالا‌ها بدون شناسه باشند، جمع آوری شده و با متخلفین نیز برخورد می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صمت خراسان جنوبی اظهار کرد: ۵۳ قلم لوازم یدکی دیگر نیز باید تا ۱۵ مهر امسال ثبت شوند.


بیشتر بخوانید


او گفت: لوازم خانگی نیز دیگر گروه کالایی هستند که باید در سامانه جامع تجارت ثبت شوند و هر کالایی باید کدرهگیری و شناسه داشته باشد و هر کالایی، کد رهگیری خاص خود را دارد.

تهوری تصریح کرد: یکی از مزایای اجرای طرح ثبت کالا‌ها در سامانه جامع تجارت، ثبت پایه و محدوده قیمتی است و این موارد در سامانه ۱۲۴ نیز ثبت شده و حقوق مصرف کننده حفظ می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صمت خراسان جنوبی از نبود قاچاق در سطح عرضه دخانیات در استان خبر داد و گفت: بازرسی‌ها در این حوزه ادامه دارد تا مشکلی به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.