اول شهریور آغاز زمان بازگشایی ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت‌نام برای پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اول شهریورماه آغاز می شود.

محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی گفت:  بازگشایی ثبت نام دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته برای پذیرش مهرماه سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه اول شهریور تا جمعه چهارم شهریور ماه سال جاری انجام می شود.

فتحیان در ادامه اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت پذیرفته از سازمان سنجش آموزش کشور، امکان ثبت‌نام برای آن دسته از متقاضياني ‌كه تاکنون موفق به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی نشده اند ، فراهم شد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره‌های مذکور و ثبت نام می توانند به سایت سازمان سنجش به آدرسwww.sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.

 فتحیان در خاتمه اظهار کرد: متقاضیانی كه قبلاً ثبت نام خود را تکميل و کدرهگيري دريافت کرده اند در صورت تمايل می توانند در مهلت فوق نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
دانشگاه معتبری نیست پولتون رو دور نریزید
آخرین اخبار