تبدیل تمام شبکه‌های سیم مسی اردبیل به کابل خودنگهدار تا پایان سال ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ کل شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

حسین قدیمی با اشاره به پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در استان گفت: در فاز اول این پروژه هزارو ۵۰۰ کیلومتر سیم مسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان طی یک سال به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل کاهش سرقت، کاهش تلفات انرژی، بهبود مبلمان شهری و روستایی، رفع ضعف برق و اصلاح فرسودگی شبکه را از مزایای این پروژه دانست و گفت: در هفته دولت امسال کل شهرستان سرعین به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

قدیمی در ادامه به تشریح اهداف استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل پرداخته و گفت: کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی، ارائه خدمات غیر حضوری، رعایت ایمنی همکاران و ذینفعان، مدیریت مصرف و کاهش پیک از جمله اهداف و چشم انداز استراتژیک شرکت می‌باشند.

او گفت: خوشبختانه در روز‌های گرم امسال با وجود ناترازی تولید و مصرف، با برنامه ریزی‌های دقیق که از سوی وزارت نیرو و توانیر صورت گرفت همچنین با تلاش و همت همکاران شرکت و همراهی مسئولان استانی مشکلی در این زمینه به وجود نیامد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه گا‌ها موارد فنی باعث خاموشی می‌شوند گفت: با توجه به گرمی هوا و افزایش مصرف، مشکلات فنی نیز باعث بروز خاموشی‌های ناخواسته می‌شود که با توجه به تعمیرات اساسی این شرکت در طول ۲ سال گذشته، به کارگیری اکیپ‌های خط گرم و همچنین تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار، امسال این مشکلات فنی هم بسیار کاهش پیدا کرده و خاموشی‌ها به حداقل رسیده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.