رئیس کل دادگستری خوزستان:

با وجود بحران آب چاه‌های غیر مجاز زیادی حفر می‌شود

دهقانی گفت: در حالیکه با بحران آب مواجه هستیم چاه‌های غیر مجاز زیادی در زمین‌های کشاورزی حفر می‌شود که باید با این رویه مقابله کرد.

علی دهقانی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری دزفول نظام اداری و قضایی جمهوری اسلامی را متفاوت با سایر نظام‌ها دانست که ۲ مولفه و رکن اساسی نظام اداری و قضایی کشور را با سایر نظام‌ها متمایز می‌کند.

او افزود: قانون و مقررات ما منبعث از تعالیم شرع مقدس اسلام هستند ضمن اینکه نظام اداری ما بر پایه عدل و قسط است.

آقای دهقانی قوام در عدل را موجب کمک به امنیت قضایی و روانی جامعه عنوان کرد و یادآور شد که مردم باید این احساس را داشته باشند که دستگاه قضایی با قوام با هر فسادی برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: امنیت صرفا مربوط به قوه قضاییه نیست بلکه نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در تامین امنیت مشارکت دارند ضمن اینکه احیای حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی و امنیت روانی از مواردی است که با همکاری سایر دستگاه‌ها محقق می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره به حجم بالای پرونده‌های ورودی به دادگستری از کارکنان قضایی خواست برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم از ظرفیت شیوخ، معتمدین و متنفذین استفاده کنند و انتظار بر این است که با استفاده از ظرفیت سایر ادارات، تعداد پرونده‌های ورودی به دادگستری کاهش یابند تا دستگاه قضایی به پرونده‌های مهمتری رسیدگی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.