جریمه ۲۸۵ میلیارد ریالی متخلفان در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲۸۵ میلیارد ریالی متخلفان از بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک مرداد ماه خبر داد.

غلامرضا سالاری اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان از واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی در ماه مرداد انجام شده است.

او ادامه داد: این بازرسی‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی نظارت از جمله اتاق اصناف، سازمان صمت، شبکه‌های بهداشت و استاندارد انجام و با توجه به حضور رییس شعبه تعزیرات در این بازرسی‌ها، پرونده‌های متشکله، در محل رسیدگی و متخلفین اعمال قانون شده اند.

سالاری افزود: بیشترین تمرکز در گشت‌های مشترک بر حوزه تولید و عرضه کالا‌های اساسی بوده که با توجه به اهمیت موضوع، مجازات‌های سنگینی برای متخلفان صادر و اجرایی شده است.

او با اشاره به جریمه ۲۸۵ میلیارد ریالی متخلفان در گشت‌های مشترک مرداد ماه، گفت: پیگیری و رسیدگی به گزارشات و شکایات شهروندان در اولویت اقدامات گشت‌های مشترک است از این رو شهروندان می‌توانند گزارشات خود را به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات اعلام کنند تا مراتب توسط گروه‌های بازرسی بررسی شده و با متخلفان برخورد تعزیراتی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار