تجهیز نانوایان کارون به دستگاه کارتخوان هوشمند

فرماندار کارون از تجهیز اکثر نانوایی‌های شهرستان کارون به کارت خوان هوشمند خبر داد.

سعید کعبی گفت: برای ۷ واحد باقیمانده دستگاه‌های کارت خوان کم آوردیم که با پیگیری‌های انجام شده در این هفته تهیه و در اختیار مابقی نانوایی‌ها قرار خواهد گرفت.

به گفته او برخورد قاطعانه ماه گذشته با نانوایی‌های که آردفروشی می‌کردند با استقبال عمومی مواجه شده است.

فرماندار کارون می گوید: از ابتدای ورودم به کارون با بی‌نظمی مفرط، شلوغی صفوف، کیفیت پایین پخت نان و تخلفات متعدد واحد‌های نانوایی‌های مواجه شدم که موجب نارضایتی مردم بود که در این مدت با تمهیدات به عمل آمده همچون شناسایی و برخورد با موارد متعدد قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد، اصلاح ساعات پخت، افزایش نظارت‌ها و برخورد قاطع با واحد‌های متخلف، در حال حاضر شاهد بهبود نسبی شرایط هستیم.

به گفته او پیشرفت حاصل شده ناشی از همراهی و همدلی همه مدیران و مسئولین شهرستان بود که جا دارد به طور ویژه از دستگاه قضایی برای همراهی در اجرای این اصلاحات تشکر کنم.

کعبی می گوید: شهرستان کارون در حال کسب آمادگی لازم برای اجرای کامل طرح جدید دولت برای هوشمندسازی یارانه نان است. از مزیت‌های طرح جدید این است که از این پس براساس میزان پخت به نانوایی‌ها سهمیه آرد داده می‌شود، ضمن اینکه تخلفاتی مانند تراکنش‌های تکراری، عدم رعایت ساعت پخت، استفاده از چند کارت برای خرید و ... قابل شناسایی و کنترل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.