پرداخت هزار و ۲۰۰میلیارد تومان از طلب گندم‌کاران کردستانی

پس از گذشت یک روز از وعده استاندار کردستان مبنی بر پرداخت مطالبه گندم‌کاران، هزار و ۲۰۰میلیارد تومان به حساب کشاورزان استان واریز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، تنها یک روز پس از وعدە استاندار کردستان مبنی بر پرداخت مطالبه گندم‌کاران، امروز هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان استان واریز شد. 

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان پس از اطلاع از تاخیر در واریز طلب گندم‌کاران ضمن پیگیری موضوع به فاصله ۲۴ ساعت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل داده بودند، واریز شد.

او با بیان اینکه گندم همواره جزو محصولات راهبردی و حیاتی در امنیت غذایی کشور محسوب می‌شود، پرداخت به موقع مطالبات مربوط به خرید گندم مازاد را مطالبه به‌حق جامعه کشاورزان عزیز دانست و گفت:با پیگیری‌های انجام شده تلاش خواهیم کرد باقی‌مانده طلب کشاورزان تا ریال آخر و در کم‌ترین زمان ممکن تحقق پیدا کند.

زارعی‌کوشا با قدردانی از کشاورزان پر تلاش استان ابراز داشت: امیدواریم با سیاست‌های حمایتی دولت در سال آینده کردستان همچنان جایگاه خود را در صدر استان‌های تولید کننده گندم حفظ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.