احداث بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: فاز اول مجتمع گلخانه‌ای شهر سفیددشت در زمینی به مساحت ۶ هکتار با ظرفیت تولید یک هزار و ۲۰۰ تن و با پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصد در حال احداث است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای آقای غلامرضا فاضل در شهر سفیددشت گفت: فاز اول این مجتمع شامل گلخانه سبزی و صیفی در زمینی به مساحت ۶ هکتار با ظرفیت تولید یک هزار و ۲۰۰ تن و با پیشرفت فیزیکی ۵۴ درصد در حال احداث است.

آقای کرمی اظهار کرد: طرح توسعه‌ای این مجتمع طی چشم انداز ۵ ساله به ۳۰هکتار سطح مفید گلخانه‌ای افزایش یافته و ظرفیت تولید به ۶ هزار تن خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه این طرح با تسهیلات ۴۶ میلیارد تومانی و آورده ۱۴ میلیاردی انجام می‌شود افزود: پس از بهره‌برداری زمینه اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر فراهم می‌شود.

کرمی افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم از قبیل تأمین آب، برق، گازرسانی و... در دستور کار قرار داشته و در چشم‌اندازی ۵ ساله شهرستان بروجن به قطب گلخانه‌ای چهارمحال و بختیاری تبدیل خواهد شد.

گفتنی است همچنین با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن، بخشدار مرکزی و مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان از طرح مجتمع کشت و صنعت گیاهان دارویی در شهر سفیددشت بازدید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.