عقب‌نشینی صهیونیست‌ها؛

یائیر لاپید: مخالف توافق با ایران نیستیم

نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم مخالف توافق با ایران نیست، اما توافق فعلی را بد می‌داند.

«یائیر لاپید» نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی در سخنانی از مواضع پیشین خود در مقابل ایران عقب‌نشینی و ادعا کرد تل‌آویو مخالف توافق با ایران نیست.

براساس گزارش الجزیره او در ادامه مدعی شد: ما مخالف این توافق هستیم زیرا این توافق بد است و با استانداردهای تعیین شده توسط خود بایدن نیز مطابقت ندارد.

این درحالی است که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا در دیداری که در کاخ سفید میزبان «ایال هولاتا» همتای صهیونیست خود بود گفت که ایران و دیگر طرف‌ها به احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ نزدیک می‌شوند.

از طرفی انتظار می‌رود «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم اشغالگر روز جمعه در سفر به واشنگتن با سالیوان دیدار کند. زیرا مقامات اسرائیلی در تلاش هستند تا آمریکا را متقاعد کنند که دوباره به برجام نپیوندد.

پیشتر از این «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین در توییتی در صفحه رسمی خود نوشت: «اگر آمریکا و ایران هر چه زودتر بر آخرین اختلافات خود با موفقیت فائق آیند، عالی خواهد بود.»

این در حالی است که «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از موافقت کشور‌های حاضر در مذاکرات هسته‌ای با پیشنهاد اروپا درباره برجام خبر داد. در همین حال، آمریکا در روز‌های اخیر تلاش کرده به رژیم صهیونیستی اطمینان دهد با دادن امتیاز به ایران موافقت نکرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
همسایه ما یه مشکل ملکی با پسرخاله اش در شهرستانشون داره و هر از گاهی با شرح مشکل از پسرخاله اش تو ذهن ما و سایر همسایه ها یک غول بی منطق و زورگو ساخته. ما که هنوز پسرخاله اش را ندیده ایم.
طرفهای غربی با غول رسانه ای شبانه روز علیه ایران دروغ پراکنی می کنند و با تکرار دائمی و در صدر اخبار نگهداشتن برجام و مسئله هسته ای اذهان و افکار عمومی را علیه ما تحریک کرده و از ما نزد دنیا یک غول می سازند. بهترین راهبرد هم همین دروغهای دائمی و شبانه روزی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
بزرگترین دروغ تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
الحمدالله ایشان هم راضی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
تنها توافق خوب از نظر اینا تسلیم شدن ما و بعدشم نابودی ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
مشاور امنیت ملی وقت آمریکا گفته بود باید ریشه ایرانی ها را خشکاند.
زهی خیال باطل. با چاشنی مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار