ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ۸۰۰ نفر در بیمارستان امام حسین هشترود

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) هشترود از ارائه روزانه خدمات پزشکی و درمانی به ۸۰۰ نفر در بخش اورژانس این شهرستان خبر داد.

خانم  مداحی گفت: بیمارستان هشترود علاوه بر ارائه خدمت به مردم شهرستان‌های هشترود و چاراویماق به مصدومین ناشی از تصادف در اتوبان پیامبر اعظم (ص) نیز خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌دهند و این امر موجب خستگی بیش از حد کادر درمان می‌شود.

وی افزود: متاسفانه امکانات بیمارستان هشترود بروز نیست و مردم از نبود تجهیزات آزمایشگاهی در این بیمارستان در عذاب هستند.

وی اظهار کرد: بیمارستان هشترود از لحاظ درآمدزایی همتراز با بیمارستان‌های شهر‌های بزرگ استان نیست و نباید این بیمارستان را خودگردان اعلام کنند چرا که دخل و خرج این بیمارستان با هم سازگار نیست و ما به خاطر عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز نمی‌توانیم تجهیزاتمان را نوسازی کرده و بیش از این در حوزه درمان فعال‌باشیم.

خانم مداحی اضافه کرد: برای راه اندازی دستگاه لاپاراسکوپی و دستگاه سی تی اسکن نیازمند حمایت‌های همه جانبه مسئولان و خیّرین حوزه سلامت هستیم تا آمار اعزامی‌های این شهرستان کاهش یابد و روند درمان  در خود شهرستان ادامه پیدا کند.

وی از راه اندازی درمانگاه تغذیه در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود خبر داد و گفت: سعی ما بر اینست که بخش اورولوژی و نورولوژی را راه اندازی کنیم و با گرفتن مجوز اشعه از سازمان انرژی اتمی بتوانیم اعمال جراحی‌های مربوط به اشعه را در هشترود انجام دهیم.

وی ادامه داد: در طول دو سال گذشته توانسته ایم علاوه بر گرفتن پروانه برای بیمارستان بخش دیالیز را گسترش داده بخش سی آرم را ایجاد کرده مقاوم سازی ساختمان بیمارستان را شروع نموده، مجمع خیّرین سلامت را راه اندازی کرده، واحد میکروبیولوژی را ایجاد کرده، پد هوایی برای هلیکوپتر را ساخته، پانسیون پزشکان را تکمیل نموده، بیمارستان را به بیمارستان مادر و کودک تبدیل کرده و برای ایجاد مرکز آی سی یو اقدامات قابل قبولی انجام دهیم.

وی از به کارگیری روش درمانی آکتمرا که بروز‌ترین مرحله درمان در حوزه مبارزه با کرونا می‌باشد و در اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد در بیمارستان هشترود خبر داد.

وی اظهار کرد: کادر درمان بیمارستان هشترود در پیک جدید کرونا  بهترین عملکرد را داشته و با توکل به خدای متعال با درمان کلیه بیماران کرونایی از تلفات ناشی از این بیماری به صورت صد در صدی جلوگیری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار