اختصاص ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به لرستان

استاندار لرستان گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان لرستان اختصاص یافت.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در جلسه شورای اداری لرستان که در استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر که الگوی اخلاص و کار بودند، اظهار داشت: در لرستان نقطه آغاز، سفر رئیس جمهور بود که ماحصل سفر رئیس جمهور ۱۷۵ مصوبه بود که تکمیل پروژه‌های عمرانی را شامل شد و تسهیلات از سرمایه گذاری و حمایت از تولید بود.

او افزود: امروز هم برگ زرین دیگری رقم زده شد و با همت دولت مردمی و مجلس انقلابی و همدلی نمایندگان مجلس و عنایت رئیس مجلس از دیروز فصل دیگری از همدلی برای خدمت رسانی رقم زده شد که باعث ایجاد تحول در استان می‌شود و با توجه به اینکه همدلی در دولت و مجلس وجود دارد می‌توان از ظرفیت‌ها استفاده کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: رسانه‌ها تعصب نمایندگان و دولت مردان را در خدمت رسانی به لرستان را تبیین کنند چرا که همراهی و همدلی باعث برداشتن قدم‌های بزرگی خواهد شد.

زیویار عنوان کرد: سفر رئیس مجلس به لرستان تکمیل کننده سفر رئیس جمهور به لرستان و تکمیل پروژه‌های نیمه تکمیل بود که سد مشعوره که ثمره آن به کل استان می‌رسد در سفر امروز رئیس مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

او بیان کرد: مسئولان در بین مردم حضور پیدا می‌کنند و مشکلات آنان را رفع می‌نمایند.

استاندار لرستان بیان کرد: در یک ساله دولت شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در اختیار لرستان قرار داده شد، همچنین هزار میلیارد تومان برای تسهیلات اختصاص داده شد و رتبه استان چندین پله جابه جا شده است و این نتیجه اختصاص اعتبارات به لرستان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.