آمریکا بخش مهمی از خواسته های جمهوری اسلامی را پذیرفته است

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت مردمی رئیس جمهور در شرایطی دولت را در دست گرفت که در هیچ تاریخی به اندازه ۲ سال آخر دولت قبل، کشور منزوی نشده بود.

دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: مسئولان دولت قبل داخل را رها کردن، ارتباط با داخل را قطع کردند و دل به خارجی ها بستند که از آن جا هم خبری نشد.

معاون حقوقی رئیس جمهور افزود: آقای رئیسی دولت را در شرایطی در دست گرفت که غرق در بدهکاری های مختلف بود، ۹۵۰ هزار میلیارد تومان فقط بدهی در اوراق بهادار و ۱۰۰ ها هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران در مواضع مختلف وجود داشت.

او می گوید:  دولت قبل راه خنثی کردن تحریم ها را هم بلد نبود و وضع اقتصادی به این جا کشید.

دهقان گفت:اما دولت آقای رئیسی با شجاعت دولت را در دست گرفت و ارتباط با دنیا را به جای موضع ضعف از موضع قدرت شروع کرد، این دولت کاری کرده که آمریکا به دنبال مذاکره با ما باشد.

او افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت آقای رئیسی قطع قرض گرفتن از بانک مرکزی بود، استقراض از بانک‌ مرکزی باعث ایجاد تورم سنگین در دولت گذشته شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: بخش مهمی از خواسته های جمهوری اسلامی را آمریکا پذیرفته و اروپا نیز به دنبال اتمام آن است، اما مذاکرات چه به سرانجام برسد چه نرسد دولت و برنامه ها در مسیر خودش حرکت می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار