ملی پوش شیرجه:

نقاط ضعف و قوت خود را در کمپ مالزی شناسایی کردیم/ برای موفقیت در مسابقات جهانی نیاز به اردو‌های برون مرزی داریم

سام واژیر گفت: تماشای تمرینات شیرجه روهای کشورهای دیگر باعث شد که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

سام واژیر، ملی پوش شیرجه  در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره حضور در کمپ مالزی اظهار کرد: برگزاری این اردو باعث شد که تمرینات شیرجه‌رو‌های دیگر کشور‌ها را از نزدیک ببینیم و  نقاط ضعف و فوت خود نسبت به بقیه ورزشکاران را شناسایی کرده و سطح آمادگی خود را با آن‌ها مقایسه کنیم، همچنین حضور در آنجا کمک کرد تا با امکانات جدید و به روز رشته شیرجه بیشتر آشنا شویم.

او ادامه داد:ما به حمایت فدراسیون شنا نیاز مبرم داریم، هر چند رئیس  فدراسیون خیلی لطف دارد و با شناختی که از او دارم می‌دانم حتما حمایت خودش را از ورزش شیرجه دریغ نمی‌کند. ما باید تا ۳ ماه دیگر در مسابقات جهانی کانادا شرکت کنیم  و امیدوارم با حمایت‌های او بتوانیم در این رقابت‌ها موفق شویم. البته این اتفاق هم ملزم این است که ما به اردو‌های برون مرزی برویم و در کشور‌هایی که از امکانات به روز شیرجه برخوردار هستند، تمرین کنیم. خوشبختانه رضوانی خیلی به شیرجه‌رو‌ها لطف دارد و هر کاری که در توانش باشد برای ما انجام می‌دهد تا بتوانیم به هدف اصلی که موفقیت در مسابقات بزرگ است دست پیدا کنیم.

ملی‌پوش شیرجه درباره اینکه چقدر امیدوار است در مسابقات پیش رو رکوردش را ارتقا دهد، گفت: من با آمادگی که در خودم می‌بینم به طور حتم  این توان در من وجود دارد تا هم رکوردشکنی داشته باشم و هم نتیجه خیلی خوبی برای کشورم به دست بیاورم. به لطف خدا و تلاش مربی‌های عزیزم من تمام توانم را برای رکورد زدن و بالا بردن پرچم کشور عزیزم ایران انجام می‌دهم. هر چند در داشتن بعضی از امکانات کمبود‌هایی را داریم، اما با این وجود رضوانی تمام تلاشش را می‌کند که با وجود برخی کمبود‌ها ما به بهترین نتیجه برسیم. به نظرم سفر‌های خارجی قوی‌تر که مربی‌های خوب و امکانات فوق‌العاده داشته باشد مثلا اگر ما به کمپ تمرینی چین برویم می‌تواند در راه آماده‌سازی خیلی به ما کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار