واکنش عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به چالش دبیر با کیهانی

رئیس فدراسیون قایقرانی عقیده دارد چالش رخ داده در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک نشانگر رشد فرهنگ اجتماعی است.

علیرضا سهرابیان  رئیس فدراسیون قایقرانی بعد از اینکه در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک به‌عنوان عضو هیئت اجرایی این کمیته برگزیده شد، اظهار کرد: عضویت من در این هیئت با رأی جمع بود و امیدوارم نتایج خوبی در بر داشته باشد. دوره مدیریت صالحی امیری بسیار  درخشان بود و خیلی سخت است کاری را که او انجام داده، ادامه بدهیم.

او ادامه داد:  مطمئن باشید رهنمود‌ها و حضور صالحی امیری را در جلسات خودمان خواهیم داشت و اعضا تلاش می‌کنند راهکار‌های پیشنهادی او را ادامه بدهند تا نتایج خوبی برای خانواده ورزش داشته باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه آیا اعضای هیئت اجرایی لیستی برای انتخابات تدارک دیده بودند یا خیر، گفت: می‌توانستید ببینید که گروه‌ها با شکل‌های مختلف و اعضای هیئت علمی دانشگاه بگویند به هم کمک کنیم یا قهرمانان ملی و المپیکی چنین کاری کنند. شاید صحبتی شده باشد، اما لیستی در میان نبود.

سهرابیان درباره بحثی که میان رئیس فدراسیون کشتی با سایر اعضای مجمع کمیته ملی المپیک مطرح شد، گفت: اگر چنین چالش‌ها و نقد‌های مختلف در کار نباشد، شرایط مانند مرداب می‌شود و آب می‌گندد. این اظهارات نشان‌دهنده افزایش فرهنگ اجتماعی است و اطمینان دارم اگر این نقد‌ها صورت بگیرد، هیئت اجرایی می‌تواند برای برطرف شدن مشکلات بیشتر تلاش کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار