توسعه زیرساخت‌های آموزشی ووشو سمنان تا پایان سال پیگیری می‌شود

رییس هیات ووشو استان سمنان گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی با تمرکز بر توانمندی مربیان، توسعه بخش تالو و استعدادیابی تا پایان امسال پیگیری می‌شود.

مهدی دانایی‌فرد با اشاره به وضعیت مطلوب ووشو استان سمنان افزود: استعدادیابی رشته ورزشی ووشو در دوره ابتدایی و متوسطه با همکاری آموزشی و پرورش استان سمنان در راستای معرفی و شناسایی افراد علاقمند در دستور کار است.

وی ادامه داد: توسعه بخش تالو با همکاری هیات ژیمناستیک و برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی مربیان از دیگر برنامه‌ها و هدف‌های امسال هیات ووشو استان سمنان است.

رییس هیات ووشو استان سمنان خاطر نشان کرد: امیرارسلان رحیمی ووشوکار وزن منفی ۵۶ کیلوگرم این استان روز یکشنبه (۱۳ شهریور) در صورت موفقیت در رقابت‌های انتخابی، عضو ثابت تیم ووشو جوانان کشورمان می‌شود.

وی با اشاره به حضور دنیا آقایی در تیم ملی کوراش اظهار داشت: بانوان ووشوکار سهم ۲۵ درصدی این رشته در استان سمنان دارند و بر توسعه زیرساخت‌ها در راستای افزایش حضور بانوان ورزشکار این رشته تمرکز می‌شود.

دانایی‌فرد با اشاره به فعالیت ۷۰۰ ووشوکار سازمان‌یافته در استان سمنان اضافه کرد: ۳۵ مربی درجه یک تا سه این رشته در استان فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.