آموزش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای استان مرکزی

از ابتدای سال تا کنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای استان مرکزی آموزش دیدند.

رستمی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای مهارت ویژه مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خمین گفت: در ۵ ماهه ابتدایی امسال ۱۲ هزارو ۵۰۰ کارآموز در مراکز فنی و حرفه‌ای استان مرکزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت خدمات رایگان آموزشی دریافت کردند.

رستمی افزود: در سطح استان ۲۰ آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی مشغول به فعالیت هستند که در این مراکز ۴۸۶ حرفه در این مراکز به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

او اضافه کرد: شورای مهارت استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی در سطح استان تشکیل می‌شود که اولین جلسه در شهرستان خمین برگزار شد.


در این جلسه همچنین در خصوص راهکار‌های توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان، ارتقای بهره وری و افزایش کیفیت در تولید با آموزش نیروی انسانی ماهر و کارآزموده در مراکز فنی و حرفه‌ای، افزایش تعامل و ارتباط متقابل مرکز فنی و حرفه‌ای با صنعتگران بحث و تبادل نظر شد.

نیاز سنجی مهارت‌های مورد نیاز در شهرستان بویژه در کارخانجات و صنایع و آموزش نیرو‌های ماهر در زمینه‌های مورد نیاز، گسترش فرهنگ کارآفرینی در جامعه در کنار ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و... دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بحث شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.