رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی تولیدات سلامت محور

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مجموعه دانشگاه از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان برای تولید محصولات سلامت محور و تجاری سازی آن حمایت می‌کند.

دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، با بیان اینکه مجموعه دانشگاه از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان برای تولید محصولات سلامت محور و تجاری سازی آن حمایت می‌کند، اظهارکرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای دانش شرکت‌های دانش بنیان و تجاری‌سازی محصولات آن، بستر رشد اقتصادی و خودکفایی کشور را به همراه دارد.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری‌های اقتصادی است، تصریح کرد: فراهم سازی بستر‌ها و زیرساخت‌های رشد دانش بنیان‌ها و حمایت از تولید داخلی، در دستور کار جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.

او ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان نیز می‌توانند با شناسایی نیاز‌های ضروری جامعه و استفاده کاربردی و موثرتر از تخصص و مهارت خود، در رسیدن کشور به اقتصاد دانش بنیان و خودکفایی مشارکت داشته باشند.

دکتر حسینی تاکید کرد: نشست‌های منظم و مستمر ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، نشان از اهمیت و نقش ارزشمند شرکت‌های دانش بنیان در آینده کشور و استان دارد، بنابراین ضرورت دارد سازمان‌ها و ادارات مرتبط نیز برای تسریع در رفع دغدغه‌های شرکت‌های دانش بنیان در گشایش مسیر‌های توسعه اقتصاد ملی مشارکت بیشتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار