احمدی نژاد چهارشنبه میهمان ورامینی ها

فرماندار ورامین گفت: رییس جمهور و اعضای هیئت دولت روز چهارشنبه در راستای دور چهارم از سفر استانی به شهرستان ورامین سفر می کنند.

محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان گفت: رییس جمهور و دولتمردان در راستای دوره چهارم سفر استانی تهران روز چهارشنبه مهمان مردم خونگرم شهرستان ورامین خواهند بود.
وی با بیان اینکه رییس جمهور در این سفر یک روزه با مردم شهرستان ورامین ملاقات عمومی انجام خواهد داد، تصریح کرد: احمدی نژاد در سفر خود به ورامین ملاقات چهره به چهره ای با مردم شهرستان ورامین برای حل مشکلات آنها انجام خواهد داد.
فرمانداران ورامین ادامه داد:‌ اعضای هیئت دولت و معاونین رییس جمهور نیز به صورت جداگانه در حوزه های مختلف با مردم ملاقات خواهند داشت.
منصوری افزود: عمده موضوعات که در سفر دوره چهارم رییس جمهور و دولتمردان به ورامین مطرح خواهد شد پیگیری و تاکید بر اجرای مصوبات و پروژه ای نیمه کاره 3 دوره قبل سفرهای استانی است.
وی در خصوص مصوبات 3 دوره سفر استانی رییس جمهور به شهرستان ورامین نیز خاطر نشان کرد: بیش از 97 درصد از مصوبات دور اول، 70 درصد مصوبات دوردوم و 20 درصد مصوبات دور سوم، سفرهای استانی شهرستان ورامین اجرایی شده است.
فرمانداران ورامین در پایان نیز گفت: اطلاعات تکمیلی از سفر استانی رییس جمهور و هیئت وزیران به شهرستان ورامین متعاقباً‌ اعلام خواهد شد.
براساس این گزارش، پیش از این نیز رییس جمهور در راستای دور چهارم سفرهای استانی تهران به شهرستان های اسلامشهر و شهریار سفر کرده است./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار