حضور ۱۰۰ تولید کننده داخلی و ۶۰ غرفه در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ۱۵ درصد بازار نوشت افزار در دست تولید کنندگان داخلی است که ۱۰۰ تولید کننده داخلی در هشتمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی شرکت می‌کنند.

حامد علامتی،مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سیاست ما در حوزه نوشت افزار ایرانی حمایت تمام قد از تولید کنندگانی است که در حوزه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در حال فعالیت هستند. امروز چیزی حدود ۱۰۰ تولید کننده داخلی و ۶۰ غرفه در هشتمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: بیش از هزار مرکز فرهنگی در تمامی استان‌ها داریم که می‌توانیم در خدمت تمامی تولید کنندگان باشیم. نگاه ما نگاه حمایتی و فرهنگی نسبت به تولید کنندگان است. در توزیع ، بازار مصرف و ارتباط با مخاطب ما تمام قد کمک خواهیم کرد.

او افزود: اکنون ۱۵ درصد بازار در دست تولید کنندگان داخلی است و باید سعی کنیم که شرایط بهتری را فراهم کنیم.

او ادامه داد: ۳۰ قلم کالا در ۳ بسته که ۲ بسته برای دانش‌آموزان ابتدایی به تفکیک دخترانه و پسرانه و یک بسته برای دانش آموزان متوسطه تهیه شده است تا ۵۰۰ هزار بسته را آمادگی کردیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: تا ۲۵ شهریور ثبت سفارش می شود و محصولات را تا اول مهر به دست دانش آموزان می‌رسد البته  محصولاتی که بعد از ۲۵ شهریور ثبت شود نیمه اول مهر ارسال می شود. 

وی ادامه داد: با نهاد های دیگر پویشی داریم که یک میلیون بسته نوشت افزار ایرانی - اسلامی برای دانش‌آموزان کم برخوردار در دستور کار است تا قبل از شروع سال تحصیلی به دستشان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار