فرمانده انتظامی استان یزد خبرداد

افزایش صدور گذرنامه در یزد

سردار بهدانی فرد گفت: بیش از ۳۶ هزار گذرنامه در ماه‌های محرم و صفر امسال در استان یزد صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس یزد برای رفاه حال شهروندان، خدمات تمدید گذرنامه را برای زائران در ۲ محل اداره گذرنامه و سالن سفر‌های خارجی فرودگاه شهید صدوقی انجام می‌دهد.

او می گوید: کسانی که برای برگ خروج اربعین یا گذرنامه درخواست دارند باید به مراکز پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان یزد افرادی که  تاریخ صدور گذرنامه آن‌ها مربوط به یکم شهریور سال ۹۱ به بعد است برای تمدید نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس+ ۱۰ ندارند و باید به سالن پرواز‌های خارجی (بین المللی) فرودگاه شهید صدوقی یزد مراجعه کنند تا با درج مهر تمدید، بتوانند به سفر اربعین مشرف شوند.

این موضوع در بازدید فرمانده انتظامی استان یزد از مرکز تمدید گذرنامه در فرودگاه شهید صدوقی یزد مطرح شد.

رئیس پلیس استان یزد می‌گوید: اقدامات خوبی از طرف پلیس یزد برای رفاه حال مردم انجام شده و تا امروز بیش از هفت هزار و ۹۰۰ گذرنامه تاریخ گذشته برای زائران اربعین حسینی تمدید شده است.

بهدانی فرد گفت: در ایام محرم و صفر سال گذشته بیش از هشت هزار گذرنامه صادر شده بود، اما در محرم و صفر امسال تا امروز بیش از ۳۶ هزار گذرنامه صادر شده که ۴۳۲ درصد افزایش صدور گذرنامه را داشته ایم.

او گفت: مردم هیچ نگرانی در خصوص دریافت گذرنامه یا برگ گذر اربعین نداشته باشند و از ساعت هشت صبح تا هشت شب در فرودگاه شهید صدوقی خدمت رسانی در خصوص تمدید گذرنامه انجام می‌شود و از ساعت ۲۰ الی ۲۲ خدمت رسانی به افرادی انجام می‌شود که در محل حضور داشته اند.

به گفته بهدانی فرد افرادی که برگ گذر موقت اربعین درخواست می‌کنند ظرف ۷۲ ساعت از طرف پست تحویل آن‌ها می‌شود و کسانی که درخواست گذرنامه داشته اند، حداکثر تا ۱۰ روز صدور و به دستشان می‌رسد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: شهروندانی که برگ گذر یا گذرنامه اربعین به دستشان نرسیده است، برای پیگیری به اداره گذرنامه در شهرک دانشگاه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.