بهره مندی ۱۱۰۰ نفر از خدمات طرح نذر آب ۵ در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی هزارو ۱۰۰ نفر از خدمات طرح نذر آب ۵ در شهرستان‌های مشگین شهر و گرمی خبر داد.

عزت اله ضربی گفت: این طرح در روستای کلی علیا از توابع بخش ارشق مشگین شهر و روستا‌های وان و اوچ آغاج شهرستان گرمی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به برگزاری طرح از ۱۳ تا ۱۵ شهریور ماه در این روستا‌ها گفت: این طرح در راستای اهداف و ماموریت‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستا‌های کم برخوردار اجرا و علاوه بر اهدای آب به مردم روستا‌های مذکور، خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان با حضور اکیپ پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم التحریر در بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و حقوقی، خدمات دامپزشکی و ارائه خدمات توانبخشی و تیم سحر برای کودکان انجام شد.

ضربی با بیان اینکه در این طرح هزارو ۱۰۰ نفر از خدمات هلال احمر استان بهره‌مند شدند، گفت: ۵۶۶ نفر از خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان، ۳۰۰ نفر از بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم التحریر، ۲۳۴ نفر از خدمات آموزشی بهره‌مند و ارائه خدمات دامپزشکی، مشاوره حقوقی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و معلولین از دیگر برنامه‌های این جمعیت بود.

او با اشاره به عملیات احداث پروژه منبع آب در روستای کلی علیا شهرستان مشگین شهر و غبارروبی مزار شهدا، گفت: این طرح با مشارکت ۱۲۳ نفر از داوطلبان و پرسنل این جمعیت انجام یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.