سفر استاندار مازندران به تنکابن

استاندار مازندران در ششمین سفر شهرستانی خود فردا به تنکابن می‌رود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران اعلام کرد: سید محمود حسینی استاندار مازندران پس از حضور در شهرستان‌های نکا، گلوگاه، فریدونکنار، جویبار و چالوس، در ششمین سفر شهرستانی خود با همراهی ۶۵ تن از مدیران ستادی و اجرایی، فردا یکشنبه ۲۰ شهریور به تنکابن می‌رود. ‎

این سفر‌ها که به فرصتی اساسی برای ایجاد و تقویت امید در مردم و رفع کمبودها، برداشتن موانع اجرای برخی پروژه‌های مهم و دیدار مسقیم و چهره به چهره مدیران ارشد استان با مردم برای طرح مسائل تخصصی هر بخش تبدیل شده است، اینبار در شهرستان تنکابن برگزار می‌شود.

برگزاری میز خدمت از صبح تا عصر فردا در ادارات شهرستان برای پاسخگویی به مردم از جمله برنامه‌های مهم سفر‌های شهرستانی است.

در این سفر برنامه ریزی شده است تا هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا ۳ روستای این شهرستان، مسائل و مشکلات مردم و روستا‌ها را شناسایی و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن‌ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارایه کنند تا مسائل در زمان‌های تعیین شده و با راهکار‌های مصوب؛ حل و رفع شود.

بررسی مسائل مرتبط با سواحل، مدیریت زباله، مدیریت شهری و روستایی، پروژه‌های نیمه کاره، مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و ... بخشی از مسائل مورد پیگیری در این سفر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار