برپایی ۴۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه

۴۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه برای خرید نوشت افزار، کیف مدرسه، لباس و دیگر تجهیزات مدرسه در استان کرمانشاه برپا شده است.

پایگاه‌ها در راستای پویش مشق مهر و با عنایت به ضرورت تامین و توزیع نوشت افزار برای فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی در آستانه سال تحصیلی جدید و در روز بیستم شهریور سال جاری در استان کرمانشاه برپا می‌شود.

فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار به استان برای دانش اموزان نیازمند ابلاغ شده است، اما با توجه به گزارشات مددکاری دانش آموزان محروم این مبلغ پاسخگویی آنان نیست و نیازمند کمک خیرخواهانه مردم نوعدوست هستیم.

وی افزود: علاوه بر این تفاهم نامه‌ای نیز با بنیاد قلم چی جهت بهره مندی دانش آموزان واجد شرایط از ظرفیت‌های این بنیاد فراهم شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: برای ۱۸۱۲ دانش آموز دارای معلولیت و ۸۸۳ دانش آموز حوزه حمایتی بر اساس دستورالعمل مالی درخواست اعتبار شده است که در صورت تامین پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: همه ما می‌دانیم این مبالغ با توجه به شرایط جامعه و نیاز دانش آموزان کفاف هزینه‌های مدرسه را نخواهد کرد و خیلی از دانش آموزان چشم به دستان پر مهر شما دوخته اند و امید دارند مانند دیگر دانش آموزان همکلاسی خود از شرایط برابری برخوردار باشند و بتوانند آینده‌ای روشن را برای خود خانواده و جامعه بسازند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.