سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شود

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تهیه و تدوین سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

عاطفه ‌السادات مدبرنژاد در نشست مشارکت‌های مردمی زنان و خانواده برای پیشگیری از اعتیاد از وضعیت کافه‌های آبشار یاسوج ابراز نگرانی کرد و گفت: مصرف مواد مخدر در میان بانوان در کافه‌های آبشار یاسوج نگران کننده است.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش زنان در کانون خانواده و جامعه افزود: پژوهش‌های خوبی در زمینه اعتیاد زنان صورت گرفته اما از آنها استفاده نمی‌کنیم.

او می گوید: به گفته دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر، کهگیلویه و بویراحمد جز استان‌های پاک ‌در زمینه اعتیاد بانوان است اما نیاز است از ظرفیت مساجد و هیئت‌های مذهبی و ائمه جمعه در سخنرانی‌ها مردم به ویژه بانوان را نسبت به این پدیده خانمان‌سوز آگاه کنند .

مدبرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقاد دستگاه‌ها از موازی کاری در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط دفتر فرهنگی و اجتماعی تدوین و وظایف دستگاه‌ها احصا شود تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

مدبرنژاد خواستار استفاده از ظرفیت تبلیغات شهرداری برای آگاه‌سازی جامعه شد و گفت: شهرداری در این زمینه پای کار بیایند و بخشی از تبلیغات محیطی را به آسیب‌های اجتماعی خصوص اعتیاد زنان اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها موظف هستند ماهانه گزارشات خود در زمینه آسیب‌های اجتماعی را ارائه کنند، ضمن اینکه ایستگاه مشاوره در سطح شهر برپا شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.