معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

نرم افزار هوشمند حمل و نقل همگانی در اصفهان قابل استفاده است

حق‌شناس گفت: شهروندان می‌توانند با نصب نرم افزار هوشمند حمل و نقل همگانی از زمان ورود و خروج اتوبوس به ایستگاه‌ها اطلاع داشته باشند.

حسین حق‌شناس گفت: نرم افزار هوشمند حمل و نقل و همگانی بر اساس موقعیت یابی که بر روی تمام اتوبوس‌های سطح شهر نصب شده کار می‌کند و موقعیت اتوبوس‌ها به مرکز مانیتورینگ ارسال می‌شود و شهروندان می‌توانند زمان ورود و خروج اتوبوس به ایستگاه‌ها را بررسی کنند.

او افزود: این نرم افزار با عنوان Esro است و شهروندان می‌توانند این نرم افزار را در صفحه myesfahan.ir که درگاه خدمات شهر‌های اصفهان است بارگیری بر روی تلفن همراه خود نصب کنند برای نرم افزار راهنما و چگونگی استفاده از برنامه طراحی شده و نرم‌افزار برای عموم شهروندان قابل استفاده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس موقعیتی که شهروند در شهر دارد نزدیک‌ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی، بر اساس ایستگاه و مقصد کرایه و زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها نمایش داده می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به خدماتی که این نرم افزار مانند زمان ورود و خروج اتوبوس به ایستگاه‌ها اطلاع رسانی می‌کند شهروندان می‌توانند بر اساس زمانی که ارائه می‌شود برای استقرار در ایستگاه برنامه ریزی کنند البته این برنامه همچنان خطا در حد دو دقیقه‌ای دارد.

حق‌شناس تصریح کرد: اطلاع از حضور اتوبوس فاصله ایستا سامانه گزارش تهیه شکلات اتوبوسرانی و خطوط سامانه ۱۳۷ از جمله خدماتی است که این نرم افزار به شهروندان ارائه می‌کند البته همچنان برخی از قسمت‌های این نرم افزار مانند پرداخت از طریق همین برنامه غیر قابل استفاده است و در مرحله انجام کار‌های بانکی قرار دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: این برنامه در آینده به مترو نیز متصل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۲۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
سلام،ضمن تشکر از تهیه کنندگان اصرو،عرض میکنم این نرم افزار نصب نمیشه.فقط نسخه دمو در بازار هستش که هیچ کارایی نداره.
نکته دوم اینکه مانیتورهایی که در ایستگاه مرکز و در خیابان های اصلی گذاشتید در ایستگاه فرعی مثل خیابان 17 شهریور ملک شهر که ایستگاه رجایی آن خیلی استراتژیک هستش نیز بگذارید و نصب کنید.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام
وقتی وارد صفحه myesfahan.ir میشیم مینویسه این وبگاه به فروش می‌رسد، چرا؟!
آخرین اخبار