ضرورت افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان در دانشگاه‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان در دانشگاه‌های استان ضروری است.

محسن حسین‌میرزایی در بازدید از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و آزاد اسلامی واحد شهرکرد به‌منظور ارزیابی آمادگی مراکز آموزش عالی چهارمحال و بختیاری برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: هدایت اقدامات علمی دانشگاه‌های استان به سمت‌وسوی فعالیت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نظارت مستمر و ارائه راهکار‌های عملیاتی برای رفع مشکلات موجود در حوزه‌های آموزشی دانشگاه‌ها مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.


بیشتر بخوانید


وی، فراهم شدن زمینه برای ارتقای سطح علمی دانشجویان در مراکز دانشگاهی را ضروری دانست و افزود: اندیشیدن تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی استان با کمترین مشکل در دستور کار قرار گیرد.

حسین‌میرزایی، افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و اضافه کرد: امکانات مورد نیاز برای خوابگاه‌های دانشجویی، سلف‌سرویس، کلاس‌های درس، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های استان به‌موقع فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، فراهم شدن زمینه‌های تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی را ضروری دانست و ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی باعث افزایش رضایتمندی عمومی می‌شود.

وی، رعایت عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف را ضروری برشمرد و اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا در خط مقدم سلامت، تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌منت داشته‌اند که قابل قدردانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار