تولید نفت در صنعت نفت گچساران ۶ هزار بشکه افزایش یافت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از افزایش تولید ۶ هزار بشکه نفت در طی یکسال اخیر خبر داد.

مهرداد کاهکش در بازدید از واحد‌های عملیاتی و تاسیسات نرگسی با اشاره به افزایش تولید نفت در این میدان نفتی گفت: با بهره برداری از چاه شماره ۱۳ شاهد افزایش روزانه تولید نفت از ۲۰ هزار بشکه به ۲۶هزار بشکه هستیم.

او با بیان اینکه این افزایش تولید در دولت سیزدهم محقق شده است، افزود: کارکنان صنعت نفت در اقتصاد کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند و سختی کار، دوری از خانواده در شرایط اقماری، گرمای شدید و آلودگی پیرامون تاسیسات نفتی هیچگاه سبب نشده این صنعت متوقف شود و نشان دهنده حرکت انقلابی و جهادی کارکنان صنعت نفت است.

کاهکش با اشاره به نگاه ویژه وزیر نفت به منابع انسانی در صنعت نفت اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر نگرش ما مبتنی بر رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت است و معتقدیم مردان خط اول اقتصاد کشور باید بدون دغدغه مشغول به کار شوند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای ۱۶ مخزن در مدار است و یکی از طولانی‌ترین شبکه‌های خطوط مناطق نفت خیز را در گستره ۴ استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر راهبری می‌کند و عمده تولید نفت را از مخازن گچساران، بی بی حکیمه و رگ سفید-۲ انجام می‌دهد.

مخازن بینک، گلخاری، نرگسی، چلینگر، پازنان-۲، منصور آباد، سیاهمکان، گرنگان، سولابدر، چهاربیشه، رودک، کیلورکریم و خاییز نیز به ترتیب چهارمین تا شانزدهمین مخازن در مدار این شرکت محسوب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.