گلر تیم پیکان:

نقاط ضعف خود را باید در تعطیلات برطرف کنیم/ پیکان پس از شکست برابر مس به خودش آمد

محمد ناصری گفت: تیم پیکان باید از تعطیلات لیگ برتر استفاده و نقاط ضعف خود را رفع کند.

محمد ناصری دروازه بان تیم فوتبال پیکان درباره ارزیابی اش از عملکرد این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما شروع خوبی برابر تیم فوتبال ملوان داشتیم، اما هفته بعدش شکست بدی برابر تیم مس کرمان خوردیم. به نظرم این باخت شوک خوبی برای تیم ما بود و بازیکنان به خودشان آمدند و بهتر بازی کردند. تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دادیم و مقابل نساجی و استقلال مساوی کردیم و برابر تیم گل گهر شکست خوردیم. اکنون باید از تعطیلات استفاده کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا برای بازی برابر ذوب آهن آماده شویم.  

ناصری درباره عملکردش در لیگ برتر فوتبال گفت: در ۴ بازی توانستم ۲ کلین شیت داشته باشم.اکنون باید تلاش کنیم تا گلی را دریافت نکنیم و بتوانیم با گل خورده کمتری مسابقات لیگ را ادامه بدهیم.  

او درباره سطح مسابقات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: سال منتهی به جام جهانی است و  تیم‌ها شرایط خوبی دارند و همه بازیکنان از لحاظ ذهنی و جسمی از فرم ایده آلی برخوردارند و همین موضوع مسابقات لیگ را جذاب‌تر کرده است.  

ناصری درباره اینکه چه تیمی شانس قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را دارد، گفت: صحبت درباره قهرمانی هنوز زود است، اما تیم‌هایی که از الان امتیازات را جمع کنند در آخر فصل جزو مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرند.  

او در پایان گفت: ما باید از این فرصت  استقاده کنیم، چون تیم جوانی هستیم و باید کمتر اشتباه کنیم تا به حریفان فرصت گلزنی ندهیم و از موقعیت‌های خود هم به نحو احسن استفاده کنیم تا بتوانیم نتایج لازم را در بازی‌ها به دست آوریم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار