کافه‌های متخلف در آبشار یاسوج پلمپ می‌شوند

فرمانده انتظامی استان گفت:کافه‌هایی که تخلفات آن‌ها محرز شود علاوه بر تذکر، اقدامات قانونی لازم انجام و پلمپ می‌شوند.

سردار کیقباد مصطفایی  با بیان اینکه ایجاد امنیت و آرامش وظیفه این نهاد است، افزود: با انجام طرح هایی شامل ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با ویراژ شبانه خودروها، شناسایی کالاهای قاچاق و دستگیری سارقان شبانه و حضور فعال در بازار در کنار دیگر دستگاه ها توانسته است، امنیت اثر گذاری را فراهم کند .
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به برخی ناهنجاری ها در کافه های آبشار یاسوج، بیان کرد: پلیس اماکن وظیفه نظارت بر اماکن گردشگری به منظور جلوگیری از  ایجاد آسیب ها و ناهنجاری ها را در دستور کار همیشگی خود دارد، از طرفی با توجه به شرایط زمانی، با حضور مقامات قضایی برخورد قانونی انجام می شود.
 
او راه اندازی ایستگاه پلیس در آبشار یاسوج را از دیگر اقدامات برای ایجاد امنیت عنوان کرد و گفت: چندین طرح دیگر نیز برای نظارت بر آبشار یاسوج پیاده سازی شده است که به زودی اجرایی می شود.
 
 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس بدون اغماض با هنجار شکنان برخورد می کند، اضافه کرد: نقاط هدف در آبشار یاسوج شناسایی شده است و از طرفی با حضور پلیس اماکن و گشت های مشترک، با هر گونه موارد خلاف، ابتدا تذکر و بعد اقدامات قانونی لازم اعم از پلمپ صورت می گیرد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.