افزایش ۱۴ درصدی انواع فرآورده‌های نفتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۴ درصدی انواع فرآورده‌های نفتی از ابتدای امسال تا پایان مردادماه خبر داد.

سالار خشایی گفت: باتوجه به رفع محدودیت‌های کرونایی و شرایط جوی، جغرافیایی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انواع فرآورده‌های نفتی در استان از ابتدای امسال تا پایان مردادماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۴ درصدی نشان می‌دهد.

او افزود: بنزین در این بازه زمانی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تقریبا ۲۴ درصد، سوخت نفت گاز ۷ درصد و نفت سفید ۱۱ درصد افزایش داشته است.

خشایی به فعالیت ۳۵ جایگاه سوخت مایع و ۲۹ جایگاه سوخت CNG استاندارد در استان اشاره کرد و افزود: جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت مستمر از لحاظ کمی و کیفی پایش و ارزیابی می‌شوند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد؛ در بازه زمانی ۵ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۲۵ درصد سوخت نفت گاز در بخش انواع طرح ها، ۲۸ درصد نفت گاز در بخش صنایع، ۱۱ درصد در بخش حمل و نقل و حدود یک درصد سوخت نفت گاز در بخش کشاورزی افزایش یافته است.

او سوخت رسانی به بخش‌های کشاورزی، حمل و نقل، صنایع، طرح‌های عمرانی، مناطق عشایری و سخت گذر را جزو وظایف حاکمیتی و از رسالت‌های اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد و اضافه کرد: این شرکت ملی برای سوخت رسانی و ذخیره سازی زمستانی نفت سفید مناطق روستایی، عشایری و سخت‌گذر استان آمادگی کامل دارد و برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه تامین، حمل، توزیع و ذخیره سازی انواع فرآورده‌های نفتی در استان به صورت مطلوب انجام شده، ادامه داد: قبل از نزول رحمت الهی، سوخت نفت سفید مناطق روستایی، عشایری و سخت‌گذر که از نعمت گاز طبیعی هستند ارسال و توسط عاملان رسمی هر حوزه ذخیره می‌شود، ضمن اینکه دستگاه‌های متولی (تعاون روستایی، امور عشایری و حمل و نقل جاده‌ای) باید زیر ساخت‌های لازم را انجام دهند.

خشایی می‌گوید: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران یا با مراجعه به اداره‌های شهرستانی و واحد‌های نظارتی شرکت نسبت به ارائه گزارش‌های خود اقدام و این شرکت با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها برای ساخت جایگاه‌های سوخت جدید در سطح استان اعلام آمادگی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.