شهردار حمیدیا:

عمران و آبادانی در شهر حمیدیا سرعت می‌گیرد

الله وردی گفت: بیش از ۱۸ طرح عمرانی و خدماتی در شهر حمیدیا در دست انجام است که ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح‌های تخصیص داده شده است.

شهردار شهر حمیدیا گفت : تهیه طرح جهت اصلاح گره ترافیکی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، ساماندهی و بهسازی بوستان، ولی رشتی، پیاده روسازی، زیرسازی و آسفالت خیابان امیرالمونین و بلوکی نژاد، بهسازی و اصلاح پارکینگ و محوطه ورزشگاه غدیر، جداسازی آب شرب از فضای سبز، طرح ساماندهی بلوارشهید دشتی و فار ۲ پروژه فرهنگسرای اندیشه در محله قاسم نقی از طرح‌های در حال اجرای شهرداری حمیدیا است. 

رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیا گفت: بودجه سال گذشته شهرداری حمیدیا ۴۵ میلیارد تومان بود که در پایان سال ۱۰۳ میلیارد تومان محقق شدو امسال بودجه این شهرداری ۸۰ میلیارد تومان مصوب شده که در شش ماهه نخست امسال ۸۰ درصد آن وصول شد در صورتی که که عمدتا بودجه‌های شهرداری‌ها در نیمه دوم سال محقق می‌شود که امیدواریم بودجه شهر تا پایان امسال به افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان نیز برسد.

محمدرضا جعفری جلب مشارکت مردم در طرح‌های شهری با نظرخواهی با معتمدین و بزرگان محلات از جمله رویکرد‌های شورا بیان کرد و گفت: مردم حمیدیا در مسائل تملک‌های شهرداری و تعریض معابر تعامل خوبی با شهرداری و شورا دارند.

او می گوید: شهر حمیدیا با توجه به ورودی شهر یزد از سمت جنوب، قابلیت‌های بالقوه و خاصی دارد که برای رشد بهتر شهر و استفاده از این قابلیت‌ها کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا در حال تشکیل است.

به گفته او در نظر داریم ساختمان پزشکانی در شهر حمیدیا با هدف کاهش ترافیک و ازدحام مناطق تمرکز پزشکان در داخل شهر یزد ساخته شود.

او گفت: با توجه به اینکه این طرح هزینه زیادی در بردارد در نظر داریم که این طرح به صورت فاز بندی اجرا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیا می گوید: اتمام این طرح در کاهش بار ترافیکی شهر یزد و حمیدیا نقش مهمی دارد.

شهرحمیدیا از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد است که این شهر از محله‌های رحمت‌آباد، نجف‌آباد، قاسم‌آباد جدید (قاسم نقی)، اسدآباد، شهرک قدس، شهرک کوثر، شهرک لاله تشکیل شده‌است و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.